Innováció, megbízhatóság és rugalmasság az ANGRO titka!
Békés megye első számú háztartási és élelmiszer-nagykereskedelme immár 29 éve fordít kiemelkedő figyelmet a cégfejlesztésre és az ügyfélközpontú kiszolgálásra. 1990-ben csupán egy 60 m²-es üzletben értékesítettek, ma pedig már egy 6500 m²-es áruházban kínálnak több mint 23 000 cikket viszonteladóik számára. Rendíthetetlen 29 éves fennállásuknak és fejlődésüknek köszönhetően, jól ismerik a helyi igényeket és a bevált értékesítési stratégiákat, azonban elengedhetetlen része a sikeres cégvezetésnek a trendek és piaci változások követése, mondja Rokszin György, az ANGRO ügyvezető igazgatója.
Annak ellenére, hogy több száz beszállítóval dolgoznak együtt, és gondoskodnak a termékek disztribúciójáról, mai napig nyitottak az új gyártók és importőrök ajánlataira, hogy képesek legyenek vásárlóiknak még kedvezőbb feltételeket biztosítani. A vevői érdekeket szem előtt tartva, az ANGRO kizárólag olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a lehető legmegbízhatóbb beszállítók közé sorolhatók, illetve megfelelő mennyiségű és minőségű árut, kedvező feltételekkel kínálnak. A gyártók számára kiemelendő előny, hogy a multikkal szemben nem csupán a nagyvárosokba képesek eljuttatni az árut, hanem a kisebb településeken is villámgyorsan polcra kerülnek a termékek. Ezzel kínálva nagyobb mértékű lefedettséget és disztribúciót a beszállítók felé.
Rokszin György ügyvezető igazgató szerint:

Rokszin György
ügyvezető igazgató
ANGRO
– Az innováció, a megbízhatóság és a rugalmasság rendkívül fontos tényező az ANGRO életében. Évről évre igyekszünk ügyfeleink kiszolgálását, cégünk működését és termékkínálatunkat magasabb szintre emelni.
Rokszin György elmondta azt is, hogy jelenleg is fejlesztenek és nyitnak az új trendek felé. Tavaly megnyitották a webáruházukat, amely segítségével már az interneten keresztül is leadhatják rendeléseiket a vásárlók. Jelenleg pedig óriási hangsúlyt fektetnek a többcsatornás értékesítésre, valamint az online marketingre. Az ANGRO felismerte, hogy egyre több új generációs vállalkozó kerül be az üzleti életbe, akiket az online marketing segítségével könnyen elérhetnek.Azonban leszögezik azt is, hogy ennek ellenére a személyes kapcsolatok és rugalmasság az elsődleges a cég életében! //
Kapcsolódó cikkeink
A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >