Innováció, megbízhatóság és rugalmasság az ANGRO titka!
Békés megye első számú háztartási és élelmiszer-nagykereskedelme immár 29 éve fordít kiemelkedő figyelmet a cégfejlesztésre és az ügyfélközpontú kiszolgálásra. 1990-ben csupán egy 60 m²-es üzletben értékesítettek, ma pedig már egy 6500 m²-es áruházban kínálnak több mint 23 000 cikket viszonteladóik számára. Rendíthetetlen 29 éves fennállásuknak és fejlődésüknek köszönhetően, jól ismerik a helyi igényeket és a bevált értékesítési stratégiákat, azonban elengedhetetlen része a sikeres cégvezetésnek a trendek és piaci változások követése, mondja Rokszin György, az ANGRO ügyvezető igazgatója.
Annak ellenére, hogy több száz beszállítóval dolgoznak együtt, és gondoskodnak a termékek disztribúciójáról, mai napig nyitottak az új gyártók és importőrök ajánlataira, hogy képesek legyenek vásárlóiknak még kedvezőbb feltételeket biztosítani. A vevői érdekeket szem előtt tartva, az ANGRO kizárólag olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a lehető legmegbízhatóbb beszállítók közé sorolhatók, illetve megfelelő mennyiségű és minőségű árut, kedvező feltételekkel kínálnak. A gyártók számára kiemelendő előny, hogy a multikkal szemben nem csupán a nagyvárosokba képesek eljuttatni az árut, hanem a kisebb településeken is villámgyorsan polcra kerülnek a termékek. Ezzel kínálva nagyobb mértékű lefedettséget és disztribúciót a beszállítók felé.
Rokszin György ügyvezető igazgató szerint:

Rokszin György
ügyvezető igazgató
ANGRO
– Az innováció, a megbízhatóság és a rugalmasság rendkívül fontos tényező az ANGRO életében. Évről évre igyekszünk ügyfeleink kiszolgálását, cégünk működését és termékkínálatunkat magasabb szintre emelni.
Rokszin György elmondta azt is, hogy jelenleg is fejlesztenek és nyitnak az új trendek felé. Tavaly megnyitották a webáruházukat, amely segítségével már az interneten keresztül is leadhatják rendeléseiket a vásárlók. Jelenleg pedig óriási hangsúlyt fektetnek a többcsatornás értékesítésre, valamint az online marketingre. Az ANGRO felismerte, hogy egyre több új generációs vállalkozó kerül be az üzleti életbe, akiket az online marketing segítségével könnyen elérhetnek.Azonban leszögezik azt is, hogy ennek ellenére a személyes kapcsolatok és rugalmasság az elsődleges a cég életében! //
Kapcsolódó cikkeink
Feldman Zsolt: a mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >JUST mosógél 4 l – active, color
Prémium minőségű JUST mosógélek színes és fehér ruhák mosásához alacsony…
Tovább olvasom >Hankó Balázs: rekordszámú nevezés érkezett a 34. Országos Tudományos és Innovációs Olimpiára
Rekordszámú nevezés érkezett a középiskolai tudományos és innovációs tevékenységet fejlesztő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Kézenfekvő
A finger foodok folyamatosan fejlődő világa elsősorban a street foodból,…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >