Innováció, megbízhatóság és rugalmasság az ANGRO titka!
Békés megye első számú háztartási és élelmiszer-nagykereskedelme immár 29 éve fordít kiemelkedő figyelmet a cégfejlesztésre és az ügyfélközpontú kiszolgálásra. 1990-ben csupán egy 60 m²-es üzletben értékesítettek, ma pedig már egy 6500 m²-es áruházban kínálnak több mint 23 000 cikket viszonteladóik számára. Rendíthetetlen 29 éves fennállásuknak és fejlődésüknek köszönhetően, jól ismerik a helyi igényeket és a bevált értékesítési stratégiákat, azonban elengedhetetlen része a sikeres cégvezetésnek a trendek és piaci változások követése, mondja Rokszin György, az ANGRO ügyvezető igazgatója.
Annak ellenére, hogy több száz beszállítóval dolgoznak együtt, és gondoskodnak a termékek disztribúciójáról, mai napig nyitottak az új gyártók és importőrök ajánlataira, hogy képesek legyenek vásárlóiknak még kedvezőbb feltételeket biztosítani. A vevői érdekeket szem előtt tartva, az ANGRO kizárólag olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a lehető legmegbízhatóbb beszállítók közé sorolhatók, illetve megfelelő mennyiségű és minőségű árut, kedvező feltételekkel kínálnak. A gyártók számára kiemelendő előny, hogy a multikkal szemben nem csupán a nagyvárosokba képesek eljuttatni az árut, hanem a kisebb településeken is villámgyorsan polcra kerülnek a termékek. Ezzel kínálva nagyobb mértékű lefedettséget és disztribúciót a beszállítók felé.
Rokszin György ügyvezető igazgató szerint:

Rokszin György
ügyvezető igazgató
ANGRO
– Az innováció, a megbízhatóság és a rugalmasság rendkívül fontos tényező az ANGRO életében. Évről évre igyekszünk ügyfeleink kiszolgálását, cégünk működését és termékkínálatunkat magasabb szintre emelni.
Rokszin György elmondta azt is, hogy jelenleg is fejlesztenek és nyitnak az új trendek felé. Tavaly megnyitották a webáruházukat, amely segítségével már az interneten keresztül is leadhatják rendeléseiket a vásárlók. Jelenleg pedig óriási hangsúlyt fektetnek a többcsatornás értékesítésre, valamint az online marketingre. Az ANGRO felismerte, hogy egyre több új generációs vállalkozó kerül be az üzleti életbe, akiket az online marketing segítségével könnyen elérhetnek.Azonban leszögezik azt is, hogy ennek ellenére a személyes kapcsolatok és rugalmasság az elsődleges a cég életében! //
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el…
Tovább olvasom >Dél-100: díjakkal elismert fejlődés
Nem volt könnyű a 2024-es gazdasági év, 2025-ben sem látszik…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >