Innováció a magyar sörpiacon, avagy kisüzemi sörök „karnyújtásnyira”
Márciustól újabb híd nyílik a kisüzemi sörök és a sörkedvelők között: érkezik a Beerbox, amely a sörpiac értékesítési oldalának reformját hozza.
A Beerbox egy szolgáltatási lánc, amely cseh, német vagy lengyel kisüzemi sörmárkák mellett a magyar kraft sörfőzdék termékeit is elérhetőbbé teszi a fogyasztók számára. Március 11-től, a Beerbox indulásával, főváros szerte 15, már meglévő söröző és bolt kap Beerbox Pont matricát, és csatlakozik a lánchoz.
A vásárlónak lehetősége lesz fix kínálatból, fix áron kiválasztani kedvenc söreit, amelyet a beerbox.hu weboldalon keresztül tud megtenni. Itt kikeresi a hozzá legközelebb eső Beerbox Pontot és annak kínálatát, majd az adott egységhez elsétálva megvásárolja a kiszemelt főzeteket. Így a vásárló egy helyről, kifejezetten kedvező áron szerezheti be a kedvenc termékeket, valamint a Beerbox rendszere által biztosított állandó készlet lehetővé teszi az azonnali és gyors kiszolgálást.
„Annak ellenére, hogy a prémium minőségű kraft és kisüzemi sörök iránti fokozott érdeklődés már hazánkban is erősen tapasztalható, a vásárló sokszor falakba ütközik – emelte ki Papliczky Péter, a Beerbox értékesítési vezetője. – A minőségi kézműves sörök elérhetősége még mindig korlátozott, a vásárlás utánajárást követel meg, ráadásul jóval magasabb áron kénytelen beszerezni a kiszemelt terméket a sörkedvelő, mintha a nagyüzemi sörök kínálatából választana. A Beerbox ezeknek a fogyasztói gátaknak a leküzdését és a különlegességek iránti igények kielégítését tűzte ki célul.”
A főként Budapesten kiépült hálózat a vidéki területek felé is nyit: márciustól már Hódmezővásárhelyen, Szentendrén és Szigetszentmiklóson is találhatunk Beerbox Pontokat. „Hiszünk benne, hogy a vidéki hálózat kiépítése nemcsak a technikai feltételeken, de a kisüzemi sörökkel kapcsolatos edukáción is múlik, illetve a téma iránt fogékony közösség építésének is fokozott figyelmet szentelünk” – egészített ki Papliczky Péter.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >