Innováció a magyar sörpiacon, avagy kisüzemi sörök „karnyújtásnyira”
Márciustól újabb híd nyílik a kisüzemi sörök és a sörkedvelők között: érkezik a Beerbox, amely a sörpiac értékesítési oldalának reformját hozza.
A Beerbox egy szolgáltatási lánc, amely cseh, német vagy lengyel kisüzemi sörmárkák mellett a magyar kraft sörfőzdék termékeit is elérhetőbbé teszi a fogyasztók számára. Március 11-től, a Beerbox indulásával, főváros szerte 15, már meglévő söröző és bolt kap Beerbox Pont matricát, és csatlakozik a lánchoz.
A vásárlónak lehetősége lesz fix kínálatból, fix áron kiválasztani kedvenc söreit, amelyet a beerbox.hu weboldalon keresztül tud megtenni. Itt kikeresi a hozzá legközelebb eső Beerbox Pontot és annak kínálatát, majd az adott egységhez elsétálva megvásárolja a kiszemelt főzeteket. Így a vásárló egy helyről, kifejezetten kedvező áron szerezheti be a kedvenc termékeket, valamint a Beerbox rendszere által biztosított állandó készlet lehetővé teszi az azonnali és gyors kiszolgálást.
„Annak ellenére, hogy a prémium minőségű kraft és kisüzemi sörök iránti fokozott érdeklődés már hazánkban is erősen tapasztalható, a vásárló sokszor falakba ütközik – emelte ki Papliczky Péter, a Beerbox értékesítési vezetője. – A minőségi kézműves sörök elérhetősége még mindig korlátozott, a vásárlás utánajárást követel meg, ráadásul jóval magasabb áron kénytelen beszerezni a kiszemelt terméket a sörkedvelő, mintha a nagyüzemi sörök kínálatából választana. A Beerbox ezeknek a fogyasztói gátaknak a leküzdését és a különlegességek iránti igények kielégítését tűzte ki célul.”
A főként Budapesten kiépült hálózat a vidéki területek felé is nyit: márciustól már Hódmezővásárhelyen, Szentendrén és Szigetszentmiklóson is találhatunk Beerbox Pontokat. „Hiszünk benne, hogy a vidéki hálózat kiépítése nemcsak a technikai feltételeken, de a kisüzemi sörökkel kapcsolatos edukáción is múlik, illetve a téma iránt fogékony közösség építésének is fokozott figyelmet szentelünk” – egészített ki Papliczky Péter.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >