„Inno d’Or – Év Innovációja 2021” Megszülettek a verseny eredményei
A Trade magazin által életre hívott új verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
Az idei megmérettetésből 31 olyan pályázat került ki győztesként, a magas számú szakmai zsűri 3 fordulós bírálata alapján, amelyek piaci bevezetése 2020. január 1. és 2020. december 31. között zajlottak, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak.
A pályázatokban bemutatott újdonságok értékelését öt szempont (innováció, trend, piaci előny, időszakos eredmény, piaci esély) alapján végezte a szakmai zsűri, majd pedig azoknál a termékeknél, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került. A pályázatok élelmiszer, ital, vegyi áru, szolgáltatás, technológia, csomagolás főkategóriákban érkeztek, köztük mind gyártói, mind kereskedelmi márkaként, célcsoportot tekintve volt közöttük B2B és B2C beadvány is.
Azok a pályázatok, amelyek megfelelően teljesítettek, jogosulttá váltak az „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” címre.
A díjátadásra május 27-én kerül sor.
A nyerteseknek a szakmai Zsűri nevében is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
NAV: kivontak a forgalomból több tonna zöldséget, amit rovarölő mellett szállítottak
Több tonnányi zöldséget vontak ki a forgalomból, mert rovarölő szert…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Prosecco: a palackba zárt életérzés
Az italválasztásainkat számos tényező befolyásolhatja: olykor a hangulatunk határozza meg,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >