Inkubációs programot indít a Magyar Mobiltárca Szövetség
A MobilTárca, a pénzügyi tranzakciók egyszerűsítése és felgyorsítása mellett végigkísérheti a vásárlás folyamatát a termék felismerésétől, megismerésétől és kiválasztásától kezdve egészen a pénztárig. A mobil NFC megoldások alapjaiban változtatnak vásárlói szokásainkon: a technológia segítségével érintés nélkül, másodpercek alatt és egy eszközön juthatunk releváns többletinformációkhoz a termékekről és akciókról, a kuponok és voucherek gyűjtését és beváltását pedig sokkal egyszerűbben intézhetjük.
A Magyar Mobiltárca Szövetség Inkubációs Programot indít a kereskedelmi üzletláncok számára, melynek keretében jelenlegi, ill. potenciális hűségkártya kibocsátók figyelmét szeretné felhívni az okostelefonokba költöző virtuális hűségkártyák használatának új lehetőségeire, a smart commerce megvalósításának a módjára.
Jelentkezni kitöltött regisztrációs űrlap és aláírt titoktartási megállapodás beküldésével lehet, melynek részletei itt találhatóak:
http://www.
A program kezdetét megelőzően 2015. március 4-én, a szövetség előzetes tájékoztató napot tart, melyre minden érdeklődőt szeretettel vár. A tájékoztató nap célja bemutatni a MobilTárca szolgáltatást, valamint az okostelefonok szerepét az omnichannel stratégiában és a smart commerce koncepcióban.
Időpont: 2015. március 4., 14.00-16.00
Helyszín: Magyar Telekom székház, 1013 Budapest, Krisztina krt. 55
A tájékoztató napra jelentkezni ERRE A LINKRE kattintva, vagy az orsolya.faludi@mobiltarca.com e-mail címen lehet a név, szervezet, pozíció és e-mail cím megjelölésével.
Kapcsolódó cikkeink
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az…
Tovább olvasom >Nagyvállalatokkal működhetnek együtt az agrár startupok az ágazati kihívások megoldásában
Lépéskényszerben van az agrárium, amiben a startupoknak kiemelt szerepe lehet.…
Tovább olvasom >A magyarok több mint háromnegyede nyitott a használt termékeket online vásárlására
A magyarok 77 százaléka nyitott a használt termékek online vásárlására,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >