Ingyenes útlemondási lehetőséget vezet be az ALDI UTAZÁS
Jelentős forgalombővülésre számít az ALDI UTAZÁS Magyarországon: a Covid-19 elleni védőoltások beadása után egyre többen szeretnének utazni. A vállalat január közepe óta növekvő érdeklődési kedvet tapasztal és egyre több foglalást regisztrál magyar értékesítési csatornáin.
A kereslet túlnyomó részt a nyári időszakra vonatkozik, továbbra is Horvátország, Olaszország és Ausztria a legkeresettebb úti célok. A szolgáltatást nyújtó osztrák Eurotours egyelőre nem tapasztal áremelkedést a környező országokban foglalható szállások körében, az áprilisig élő előfoglalási szezonban jellemzően azonos, vagy hasonló áron lehet foglalni szobát, apartmant, mint a tavalyi év hasonló időszakában: az olaszországi Riminiben például egy háromcsillagos szállodában három éjszaka félpanzióval együtt már 24 990 forinttól elérhető, a horvátországi Gradacban pedig egy háromcsillagos hotelben öt éjszaka all inclusive ellátással 55 990 forinttól foglalható.
Az ALDI UTAZÁS új szolgáltatást vezet be 2021. március elsejétől: az autós utak esetében minden foglalás mellé ingyenesen jár ezentúl a pénzvisszafizetési sztornóbiztosítási csomag. Ennek értelmében az utas legkésőbb az utazás megkezdése előtt tíz nappal jogosult bármilyen indoklás nélkül lemondani a foglalását. Lemondás esetén a vállalat az utazás teljes árát visszatéríti. A 100%-os pénzvisszafizetési garancia minden autós úticél esetében elérhető. A sztornóbiztosítás akkor is él, ha már 10 napnál kevesebb van hátra az indulásig, de a célországban olyan jogszabályi változás következik be, ami lehetetlenné teszi a beutazást – a cég ebben az esetben is levonások nélkül 100%-ban megtéríti a foglalás díját. A gépjárművel utazók mellett április 30-ig a repülős és hajós utak mellé is jár a pénzvisszafizetési garancia.
„Utasaink biztonsága és elégedettsége rendkívül fontos számunkra, ezért vezetjük be erre az évre az ingyenes útlemondási lehetőséget. Aki az ALDI UTAZÁS-t választja, biztos lehet abban, hogy akkor sem veszíti el foglalása díját, ha bármilyen külső tényező megakadályozza az elutazásban. A 2020-as évben is minden lemondást maradéktalanul visszafizettünk, ez rendkívül pozitív visszhangra talált a nálunk foglalók körében” – mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours osztályvezetője, aki az ALDI UTAZÁS portfóliójáért felel.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >