Ingyenes sportolási lehetőséget kínál Aldi a brit olimpiai csapattal együttműködve
Az Aldi a brit olimpiai csapattal összefogásban igyekszik minden gyermeknek lehetőséget biztosíteni egy olimpiai vagy paralimpiai sportág ingyenes kipróbálására.

Max Whitlock, háromszoros olimpiai bajnok tornász
A német diszkontlánc a Team GB és a ParalympicsGB partnereként indított „Get a Taste for Sport” kezdeményezésével a becslések szerint 20 millió gyermeknek segít ezzel aktívnak maradni a nyáron.
Június 19. és július 31. között azok a vásárlók, akik több mint 30 fontot költenek valamely Aldi üzletben, egy utalványt kapnak, amely egy gyermek számára ingyenes betekintést enged egy általa választott olimpiai vagy paralimpiai sportágba.
Az Aldi UK 2015 óta a Team GB és 2022 óta a ParalympicsGB szponzora, és minden sportolót 25 font értékű, az üzletekben elkölthető utalvánnyal támogat minden hónapban.
A kezdeményezés arra a kiskereskedő által megrendelt új kutatásra épül, amely szerint az alacsony jövedelmű szülők több mint fele (54%) tervezi, hogy visszavesz vagy már vissza is vett gyermeke sportolási lehetőségeiből.
A kutatásból az is kiderült, hogy a szülők háromnegyede (76%) aggódik amiatt, hogy az iskolai szünidővel képes lesz-e anyagilag megbirkózni. A legnagyobb aggodalmak közé a számlák fizetése (80%) és a gyermekek táboroztatása (75%) tartoznak.
– Fontos, hogy a gyerekek ne csak azt csinálhassák, amit szeretnek, de a sport és a testmozgás szerepét a gyermekek fizikai és mentális jólétében sem szabad alábecsülni – mondta Max Whitlock, háromszoros olimpiai bajnok tornász.
– A megélhetési válság miatt vannak szülők, akik olyan helyzetbe kerültek, hogy fel kell áldozniuk gyermekük sportolási lehetőségeit, és bőven van még tennivaló a sporthoz való egyenlő hozzáférés előmozdítása érdekében az egész országban – tette hozzá Whitlock.
Liz Fox, az Aldi UK társadalmi felelősségvállalásért felelős igazgatója jelezte:
– Az Aldi alapvető célja, hogy elérje, a friss, megfizethető, egészséges élelmiszerekhez való hozzáférést alapvető jognak és ne egyfajta kiváltságnak tekintsük. A „Get a Taste for Sport” kezdeményezésünk kiváló alkalmat ad arra, hogy e célt előtérbe helyezzük, és felvetésünket a testmozgásra is kiterjesszük.
– Izgatottan várjuk a Team GB-vel és a ParalympicsGB-vel való közös munkát, és reméljük, hogy országszerte gyermekek millióit inspirálhatjuk, miközben segítjük a szülőket a nehéz időkben.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >