Ingyenes sportolási lehetőséget kínál Aldi a brit olimpiai csapattal együttműködve
Az Aldi a brit olimpiai csapattal összefogásban igyekszik minden gyermeknek lehetőséget biztosíteni egy olimpiai vagy paralimpiai sportág ingyenes kipróbálására.
A német diszkontlánc a Team GB és a ParalympicsGB partnereként indított „Get a Taste for Sport” kezdeményezésével a becslések szerint 20 millió gyermeknek segít ezzel aktívnak maradni a nyáron.
Június 19. és július 31. között azok a vásárlók, akik több mint 30 fontot költenek valamely Aldi üzletben, egy utalványt kapnak, amely egy gyermek számára ingyenes betekintést enged egy általa választott olimpiai vagy paralimpiai sportágba.
Az Aldi UK 2015 óta a Team GB és 2022 óta a ParalympicsGB szponzora, és minden sportolót 25 font értékű, az üzletekben elkölthető utalvánnyal támogat minden hónapban.
A kezdeményezés arra a kiskereskedő által megrendelt új kutatásra épül, amely szerint az alacsony jövedelmű szülők több mint fele (54%) tervezi, hogy visszavesz vagy már vissza is vett gyermeke sportolási lehetőségeiből.
A kutatásból az is kiderült, hogy a szülők háromnegyede (76%) aggódik amiatt, hogy az iskolai szünidővel képes lesz-e anyagilag megbirkózni. A legnagyobb aggodalmak közé a számlák fizetése (80%) és a gyermekek táboroztatása (75%) tartoznak.
– Fontos, hogy a gyerekek ne csak azt csinálhassák, amit szeretnek, de a sport és a testmozgás szerepét a gyermekek fizikai és mentális jólétében sem szabad alábecsülni – mondta Max Whitlock, háromszoros olimpiai bajnok tornász.
– A megélhetési válság miatt vannak szülők, akik olyan helyzetbe kerültek, hogy fel kell áldozniuk gyermekük sportolási lehetőségeit, és bőven van még tennivaló a sporthoz való egyenlő hozzáférés előmozdítása érdekében az egész országban – tette hozzá Whitlock.
Liz Fox, az Aldi UK társadalmi felelősségvállalásért felelős igazgatója jelezte:
– Az Aldi alapvető célja, hogy elérje, a friss, megfizethető, egészséges élelmiszerekhez való hozzáférést alapvető jognak és ne egyfajta kiváltságnak tekintsük. A „Get a Taste for Sport” kezdeményezésünk kiváló alkalmat ad arra, hogy e célt előtérbe helyezzük, és felvetésünket a testmozgásra is kiterjesszük.
– Izgatottan várjuk a Team GB-vel és a ParalympicsGB-vel való közös munkát, és reméljük, hogy országszerte gyermekek millióit inspirálhatjuk, miközben segítjük a szülőket a nehéz időkben.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >