InfoCentert indított az Auchan

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 08. 29. 12:22

Az Auchan egyedülálló kezdeményezést vezetett be a magyarországi hipermarketek piacán. 2011. augusztus 15-én az áruházlánc elindította telefonos információs szolgálatát, hogy vásárlóinak visszajelzéseit és észrevételeit még hatékonyabban kezelhesse és beépíthesse működésébe.

Az Auchan Magyarország Kft. számára kiemelkedően fontos vásárlói véleménye és igényei. Több, a vásárlók igényeinek felmérését szolgáló tanulmány bizonyította már, hogy mennyire eredményesek azok a változtatások, melyeket az áruházlánc a vásárlók visszajelzései alapján hajtott végre. A vásárlók érdekeit szem előtt tartva indította el az Auchan Magyarország legújabb szolgáltatását, a Budaörsön működő telefonos információs szolgálatot.

Az Auchan vásárlói 2011. augusztus 15. óta minden nap, reggel 8-20 óra között vehetik igénybe az InfoCentert a 06/40/10-90-10-es telefonszámon, mely az ország minden részéből helyi tarifával hívható. A szolgáltatás egyik előnye, hogy az érdeklődők az üzemidőn kívül is hagyhatnak üzenetet, melyre másnap reggel visszahívással reagálnak az Auchan InfoCenter munkatársai.

„Az új szolgáltatás első heti működése alapján nagyon sikeres, naponta 300-nál is több érdeklődő vette igénybe. Elsősorban a termékekkel kapcsolatos információkat és vevőszolgálati segítséget kértek a telefonálók. Munkatársainkat egy többhetes képzéssel készítettük fel, melynek része volt az áruházak és egy logisztikai központ látogatása is, hogy minél több kérdéskörben kompetensek legyenek. A gyorsaság kedvéért pedig kollégáink közvetlenül tudják hívni és kapcsolni az országban az összes áruház minden osztályát, így valóban hatékony és gyors választ tudnak adni az érdeklődőknek” – idézi Gillemot Katalint, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatóját a tozsdeforum.hu.

Kapcsolódó cikkeink