Influencerekkel főz együtt az Aldi Süd
Az Aldi Süd bejelentette, hogy egy éven át öt közösségi média-influencerrel fog együttműködni Aldifamily nevű csoportjában.
A cég ezzel a kooperációval szeretné erősíteni a közösségi médiában való jelenlétét. „Kapcsolatot akarunk teremteni az Aldi Süd és azon emberek között, akik ezeket az influencereket követik”, mondta Marco Ganser, a cég marketing-igazgatója.
A vállalat „Aldilicious” című, egész évben futó YouTube-sorozatában influencerek hívják ki egymást egy-egy főzőpárbajra. Az első részben Maren és Tobias Wolf, az Aldifamily két tagja versenyez majd Dillan White-tal, aki rendkívül népszerű a Youtube-on és az Instagramon, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >