Influencerekkel főz együtt az Aldi Süd
Az Aldi Süd bejelentette, hogy egy éven át öt közösségi média-influencerrel fog együttműködni Aldifamily nevű csoportjában.
A cég ezzel a kooperációval szeretné erősíteni a közösségi médiában való jelenlétét. „Kapcsolatot akarunk teremteni az Aldi Süd és azon emberek között, akik ezeket az influencereket követik”, mondta Marco Ganser, a cég marketing-igazgatója.
A vállalat „Aldilicious” című, egész évben futó YouTube-sorozatában influencerek hívják ki egymást egy-egy főzőpárbajra. Az első részben Maren és Tobias Wolf, az Aldifamily két tagja versenyez majd Dillan White-tal, aki rendkívül népszerű a Youtube-on és az Instagramon, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyesülést fontolgathatnak az Aldi Nord és Aldi Süd tulajdonosai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Életmódbeli tanácsokkal és jelentős kedvezménnyel hív vissza az edzőterembe a BioTechUSA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >