Influencerekkel főz együtt az Aldi Süd
Az Aldi Süd bejelentette, hogy egy éven át öt közösségi média-influencerrel fog együttműködni Aldifamily nevű csoportjában.
A cég ezzel a kooperációval szeretné erősíteni a közösségi médiában való jelenlétét. „Kapcsolatot akarunk teremteni az Aldi Süd és azon emberek között, akik ezeket az influencereket követik”, mondta Marco Ganser, a cég marketing-igazgatója.
A vállalat „Aldilicious” című, egész évben futó YouTube-sorozatában influencerek hívják ki egymást egy-egy főzőpárbajra. Az első részben Maren és Tobias Wolf, az Aldifamily két tagja versenyez majd Dillan White-tal, aki rendkívül népszerű a Youtube-on és az Instagramon, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >