Indul a Lidl Belgium fenntarthatósági kampánya

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 09. 10. 08:10

Fenntarthatósági címkét tüntet fel számos saját márkás terméke csomagolásán a Lidl Belgium. A ZAAM kampány minden ötödik ilyen típusú terméket érint.

Egyre több a fenntartható termék

A kampány (egyik) célja az, hogy a fogyasztók felismerjék: attól, hogy egy termék fenntartható, nem feltétlenül drága.

A retailer szerint „csak akkor fenntartható valami, ha bárki megengedheti magának, hogy megvegye”.

A Lidl Belgium fenntarthatósági stratégiája kapcsán számos lépést tett az elmúlt években, a célkitűzések pedig igen komolyak a következő években is.

A ZAAM kampány a kiskereskedő reményei szerint pozitív hatással lesz a vásárlókra és a bolygóra egyaránt.

A kampányban azok a termékek vesznek részt, amelyek védik a biodiverzitást, nem használnak túl sok nyersanyagot és vizet, és gazdaságosak.

ESM

Kapcsolódó cikkeink