Indul a Lidl Belgium fenntarthatósági kampánya
Fenntarthatósági címkét tüntet fel számos saját márkás terméke csomagolásán a Lidl Belgium. A ZAAM kampány minden ötödik ilyen típusú terméket érint.

Egyre több a fenntartható termék
A kampány (egyik) célja az, hogy a fogyasztók felismerjék: attól, hogy egy termék fenntartható, nem feltétlenül drága.
A retailer szerint „csak akkor fenntartható valami, ha bárki megengedheti magának, hogy megvegye”.
A Lidl Belgium fenntarthatósági stratégiája kapcsán számos lépést tett az elmúlt években, a célkitűzések pedig igen komolyak a következő években is.
A ZAAM kampány a kiskereskedő reményei szerint pozitív hatással lesz a vásárlókra és a bolygóra egyaránt.
A kampányban azok a termékek vesznek részt, amelyek védik a biodiverzitást, nem használnak túl sok nyersanyagot és vizet, és gazdaságosak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >