Indul a Lidl Belgium fenntarthatósági kampánya
Fenntarthatósági címkét tüntet fel számos saját márkás terméke csomagolásán a Lidl Belgium. A ZAAM kampány minden ötödik ilyen típusú terméket érint.

Egyre több a fenntartható termék
A kampány (egyik) célja az, hogy a fogyasztók felismerjék: attól, hogy egy termék fenntartható, nem feltétlenül drága.
A retailer szerint „csak akkor fenntartható valami, ha bárki megengedheti magának, hogy megvegye”.
A Lidl Belgium fenntarthatósági stratégiája kapcsán számos lépést tett az elmúlt években, a célkitűzések pedig igen komolyak a következő években is.
A ZAAM kampány a kiskereskedő reményei szerint pozitív hatással lesz a vásárlókra és a bolygóra egyaránt.
A kampányban azok a termékek vesznek részt, amelyek védik a biodiverzitást, nem használnak túl sok nyersanyagot és vizet, és gazdaságosak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >