Indul a Lidl Belgium fenntarthatósági kampánya
Fenntarthatósági címkét tüntet fel számos saját márkás terméke csomagolásán a Lidl Belgium. A ZAAM kampány minden ötödik ilyen típusú terméket érint.

Egyre több a fenntartható termék
A kampány (egyik) célja az, hogy a fogyasztók felismerjék: attól, hogy egy termék fenntartható, nem feltétlenül drága.
A retailer szerint „csak akkor fenntartható valami, ha bárki megengedheti magának, hogy megvegye”.
A Lidl Belgium fenntarthatósági stratégiája kapcsán számos lépést tett az elmúlt években, a célkitűzések pedig igen komolyak a következő években is.
A ZAAM kampány a kiskereskedő reményei szerint pozitív hatással lesz a vásárlókra és a bolygóra egyaránt.
A kampányban azok a termékek vesznek részt, amelyek védik a biodiverzitást, nem használnak túl sok nyersanyagot és vizet, és gazdaságosak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Értéknövelő újrahasznosítással készült élelmiszereknek indít új kategóriát a Kifli.hu anyavállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új szintre lép a Syngenta fenntarthatósági programja Dióskálon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmiszer-hulladékból energia: újrahasznosítási tesztet indít az IKEA az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fiatalok, éjszakai vásárlások, átlagosan két perc alatt 2000 forintos költések – így indult az Auchan GO, amely az Év automatizált üzlete lett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Októbertől többet ér a nyugdíjas utalvány a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európai Nyúlhús Napok 2025. október 4-5-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >