Indul a borászatok exportfejlesztési képzése
Már lehet jelentkezni az Agrármarketing Centrum képzésére, amely a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő és újként belépő magyar borászatokat.
A 2021. május 27-én induló workshop sorozat öt héten keresztül ismerteti meg a résztvevőkkel az exportfejlesztéshez nélkülözhetetlen tudást és információkat. Többek között bemutatja az új piacokra való belépés módját, annak hatásos eszközeit, az országspecifikus export-szabályozást. Emellett a résztvevők megtudhatják, milyen az exportképes bor, mely területen érdemes terméküket fejleszteni.
A főbb témakörök között szerepet kapnak az átfogó információk mellett a magyar borexport szempontjából kiemelt célországok, mint például az Egyesült Királyság, Németország, Lengyelország, Csehország, a skandináv országok, de szó lesz az Egyesült Államok, Kína, Japán és további távol-keleti országok borexportjáról is.
A Borexport Akadémia különösen azon borászatok számára nyújt hasznos információkat, amelyek jövőbeni tervei között szerepel az exporttevékenység megkezdése, kibővítése, valamint exportstratégiájuk további fejlesztése.
Az előadók között helyet kap dr. Mészáros Gabriella DipWSET, a Borkollégium alapító tagja, Barta Éva borexport-szaktanácsadó, Toronyi Zsuzsa, a Wines of Hungary UK tulajdonosa, Németh Ágnes, a Hungarianwines.eu főszerkesztője, Herczeg Ágnes DipWSET, borszakértő és ifj. Heimann Zoltán, a Heimann Családi Birtok borásza is.
Az online előadássorozat díjmentes, előzetes regisztrációt követően látogatható. A borászatok a https://borexport-akademia.hunwinebusiness.com/ oldalon jelentkezhetnek 2021. május 26-ig. Az előadások az élő közvetítést követően az esemény weboldalán visszanézhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Új lehetőségekkel segíti a kormány a szőlészet-borászati ágazatot
Bővülő lehetőségekkel segíti az Agrárminisztérium a szőlészet-borászati ágazatot, például a…
Tovább olvasom >AM: a St. Andrea Szőlőbirtok lett az év pincészete Magyarországon
A magyar borászatok hittel, kitartással, hűséggel dolgoznak, lépést tartanak a…
Tovább olvasom >AM-államtitkár: a kertészeti pályázatok segítik a magyar dinnyetermesztés fennmaradását
A magyar dinnyetermesztés fennmaradását segítik a vidékfejlesztési keretből finanszírozott kertészeti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >