Indul a borászatok exportfejlesztési képzése
Már lehet jelentkezni az Agrármarketing Centrum képzésére, amely a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő és újként belépő magyar borászatokat.
A 2021. május 27-én induló workshop sorozat öt héten keresztül ismerteti meg a résztvevőkkel az exportfejlesztéshez nélkülözhetetlen tudást és információkat. Többek között bemutatja az új piacokra való belépés módját, annak hatásos eszközeit, az országspecifikus export-szabályozást. Emellett a résztvevők megtudhatják, milyen az exportképes bor, mely területen érdemes terméküket fejleszteni.
A főbb témakörök között szerepet kapnak az átfogó információk mellett a magyar borexport szempontjából kiemelt célországok, mint például az Egyesült Királyság, Németország, Lengyelország, Csehország, a skandináv országok, de szó lesz az Egyesült Államok, Kína, Japán és további távol-keleti országok borexportjáról is.
A Borexport Akadémia különösen azon borászatok számára nyújt hasznos információkat, amelyek jövőbeni tervei között szerepel az exporttevékenység megkezdése, kibővítése, valamint exportstratégiájuk további fejlesztése.
Az előadók között helyet kap dr. Mészáros Gabriella DipWSET, a Borkollégium alapító tagja, Barta Éva borexport-szaktanácsadó, Toronyi Zsuzsa, a Wines of Hungary UK tulajdonosa, Németh Ágnes, a Hungarianwines.eu főszerkesztője, Herczeg Ágnes DipWSET, borszakértő és ifj. Heimann Zoltán, a Heimann Családi Birtok borásza is.
Az online előadássorozat díjmentes, előzetes regisztrációt követően látogatható. A borászatok a https://borexport-akademia.hunwinebusiness.com/ oldalon jelentkezhetnek 2021. május 26-ig. Az előadások az élő közvetítést követően az esemény weboldalán visszanézhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >Közülük választják ki az idei Év Bortermelőjét
Lezárult Az Év Bortermelője Magyarországon díj 2024-es jelölési szakasza. 850…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >