Indul a borászatok exportfejlesztési képzése
Már lehet jelentkezni az Agrármarketing Centrum képzésére, amely a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő és újként belépő magyar borászatokat.
A 2021. május 27-én induló workshop sorozat öt héten keresztül ismerteti meg a résztvevőkkel az exportfejlesztéshez nélkülözhetetlen tudást és információkat. Többek között bemutatja az új piacokra való belépés módját, annak hatásos eszközeit, az országspecifikus export-szabályozást. Emellett a résztvevők megtudhatják, milyen az exportképes bor, mely területen érdemes terméküket fejleszteni.
A főbb témakörök között szerepet kapnak az átfogó információk mellett a magyar borexport szempontjából kiemelt célországok, mint például az Egyesült Királyság, Németország, Lengyelország, Csehország, a skandináv országok, de szó lesz az Egyesült Államok, Kína, Japán és további távol-keleti országok borexportjáról is.
A Borexport Akadémia különösen azon borászatok számára nyújt hasznos információkat, amelyek jövőbeni tervei között szerepel az exporttevékenység megkezdése, kibővítése, valamint exportstratégiájuk további fejlesztése.
Az előadók között helyet kap dr. Mészáros Gabriella DipWSET, a Borkollégium alapító tagja, Barta Éva borexport-szaktanácsadó, Toronyi Zsuzsa, a Wines of Hungary UK tulajdonosa, Németh Ágnes, a Hungarianwines.eu főszerkesztője, Herczeg Ágnes DipWSET, borszakértő és ifj. Heimann Zoltán, a Heimann Családi Birtok borásza is.
Az online előadássorozat díjmentes, előzetes regisztrációt követően látogatható. A borászatok a https://borexport-akademia.hunwinebusiness.com/ oldalon jelentkezhetnek 2021. május 26-ig. Az előadások az élő közvetítést követően az esemény weboldalán visszanézhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly gondok vannak a magyar borászatban
A 2024-es év a magyar szőlészet és borászat számára nehéz…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes borok térnyerése: dinamikus növekedés és hazai sikerek
Az alkoholmentes borok piaca az elmúlt években jelentős növekedést mutatott,…
Tovább olvasom >Magasabb minőségű borokat készítene a Grand Tokaj Zrt.
A magasabb minőségi kategóriákba tartozó borok előállítására kell összpontosítania a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >