Indul a 50 Best for Recovery aukció
Az elmúlt hetekben a Sanpellegrino Csoport bejelentette, hogy a S.Pellegrino és az Acqua Panna – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország forgalmaz – jelentős mértékben támogatja a 50 Best Recovery elnevezésű kampányt. Ahol lehetséges, pénzügyi mentességet biztosítanak, használható erőforrásokat hoznak létre és osztanak el a COVID-19 világjárványból kikerülő éttermi vállalkozások között.
Július 3-tól kezdve az együttműködés új és izgalmas szakaszba lép a 50 Best “Bid for Recovery” aukcióval, amely a legnagyobb globális esemény a maga nemében. Az aukció célja, hogy közvetlen és kézzelfogható támogatást nyújtson a gasztronómiai ipar felépüléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >