Indul a 50 Best for Recovery aukció
Az elmúlt hetekben a Sanpellegrino Csoport bejelentette, hogy a S.Pellegrino és az Acqua Panna – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország forgalmaz – jelentős mértékben támogatja a 50 Best Recovery elnevezésű kampányt. Ahol lehetséges, pénzügyi mentességet biztosítanak, használható erőforrásokat hoznak létre és osztanak el a COVID-19 világjárványból kikerülő éttermi vállalkozások között.
Július 3-tól kezdve az együttműködés új és izgalmas szakaszba lép a 50 Best “Bid for Recovery” aukcióval, amely a legnagyobb globális esemény a maga nemében. Az aukció célja, hogy közvetlen és kézzelfogható támogatást nyújtson a gasztronómiai ipar felépüléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >