Indul a 50 Best for Recovery aukció
Az elmúlt hetekben a Sanpellegrino Csoport bejelentette, hogy a S.Pellegrino és az Acqua Panna – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország forgalmaz – jelentős mértékben támogatja a 50 Best Recovery elnevezésű kampányt. Ahol lehetséges, pénzügyi mentességet biztosítanak, használható erőforrásokat hoznak létre és osztanak el a COVID-19 világjárványból kikerülő éttermi vállalkozások között.
Július 3-tól kezdve az együttműködés új és izgalmas szakaszba lép a 50 Best “Bid for Recovery” aukcióval, amely a legnagyobb globális esemény a maga nemében. Az aukció célja, hogy közvetlen és kézzelfogható támogatást nyújtson a gasztronómiai ipar felépüléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Észszerűbb díjazást sürget az MVI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >