Indul a 50 Best for Recovery aukció
Az elmúlt hetekben a Sanpellegrino Csoport bejelentette, hogy a S.Pellegrino és az Acqua Panna – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország forgalmaz – jelentős mértékben támogatja a 50 Best Recovery elnevezésű kampányt. Ahol lehetséges, pénzügyi mentességet biztosítanak, használható erőforrásokat hoznak létre és osztanak el a COVID-19 világjárványból kikerülő éttermi vállalkozások között.
Július 3-tól kezdve az együttműködés új és izgalmas szakaszba lép a 50 Best “Bid for Recovery” aukcióval, amely a legnagyobb globális esemény a maga nemében. Az aukció célja, hogy közvetlen és kézzelfogható támogatást nyújtson a gasztronómiai ipar felépüléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >