Indiában indít streaming csatornát a Walmart
A Walmart új videóstreaming szolgáltatást indít Indiában a Flipkart leányvállalatán keresztül, ezzel a lépéssel próbálja magához csábítani a vásárlókat a vetélytárs Amazontól, aminek már létezik stream szolgáltatása, ahol saját gyártású műsorokat is kínálnak – írja a The Verge alapján az origo.
A Walmart tavaly májusban vásárolta fel az indiai kisker céget, a Flipkartot 16 milliárd dollárért, amely a világ legnagyobb e-kereskedelmi akvizíciója volt 2018-ban.
A tervezett streaming szolgáltatás – egy névtelen forrás szerint – a Flipkart Plus hűségprogram tagjai számára lesz ingyenes.
Noha a Flipkart leendő szolgáltatása hasonlít az Amazon Prime Videóra, a Bloomberg beszámolója alapján több dologban is eltér majd attól: a Flipkart például nem tervezi saját gyártású műsorok készítését, ehelyett Disney és a Balaji Telefilms műsorait fogja sugározni. Továbbá a Flipkart Plus sokkal inkább a hagyományos hűségprogramok vonalát követi és pontokkal jutalmazza a vásárlói hűséget, amit a streaming szolgáltatás előfizetésére lehet majd váltani
Az amerikai Walmart leányvállalata komoly versennyel néz szembe az indiai piacon, ugyanis a jelenlévő Amazon Prime Video és a Netflix mellett az országnak is vannak saját streaming szolgáltatói, mint például a JioCinema, a Hooq és a Voot.
Egyelőre semmi sem utal rá, hogy a Flipkart a streaming szolgáltatás bővítését Indián kívül is tervezi,
ugyanakkor a Walmart és az Amazon versengése ugyanolyan heves az USA piacán, mint az ázsiai országban. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >