Indiában indít streaming csatornát a Walmart
A Walmart új videóstreaming szolgáltatást indít Indiában a Flipkart leányvállalatán keresztül, ezzel a lépéssel próbálja magához csábítani a vásárlókat a vetélytárs Amazontól, aminek már létezik stream szolgáltatása, ahol saját gyártású műsorokat is kínálnak – írja a The Verge alapján az origo.
A Walmart tavaly májusban vásárolta fel az indiai kisker céget, a Flipkartot 16 milliárd dollárért, amely a világ legnagyobb e-kereskedelmi akvizíciója volt 2018-ban.
A tervezett streaming szolgáltatás – egy névtelen forrás szerint – a Flipkart Plus hűségprogram tagjai számára lesz ingyenes.
Noha a Flipkart leendő szolgáltatása hasonlít az Amazon Prime Videóra, a Bloomberg beszámolója alapján több dologban is eltér majd attól: a Flipkart például nem tervezi saját gyártású műsorok készítését, ehelyett Disney és a Balaji Telefilms műsorait fogja sugározni. Továbbá a Flipkart Plus sokkal inkább a hagyományos hűségprogramok vonalát követi és pontokkal jutalmazza a vásárlói hűséget, amit a streaming szolgáltatás előfizetésére lehet majd váltani
Az amerikai Walmart leányvállalata komoly versennyel néz szembe az indiai piacon, ugyanis a jelenlévő Amazon Prime Video és a Netflix mellett az országnak is vannak saját streaming szolgáltatói, mint például a JioCinema, a Hooq és a Voot.
Egyelőre semmi sem utal rá, hogy a Flipkart a streaming szolgáltatás bővítését Indián kívül is tervezi,
ugyanakkor a Walmart és az Amazon versengése ugyanolyan heves az USA piacán, mint az ázsiai országban. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Trump nekiment a Walmartnak: fellángolt a vita az amerikai vámokról és inflációról
Az elnök a Truth Socialön bírálta a kiskereskedelmi óriást, amiért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >