Indiában indít streaming csatornát a Walmart
A Walmart új videóstreaming szolgáltatást indít Indiában a Flipkart leányvállalatán keresztül, ezzel a lépéssel próbálja magához csábítani a vásárlókat a vetélytárs Amazontól, aminek már létezik stream szolgáltatása, ahol saját gyártású műsorokat is kínálnak – írja a The Verge alapján az origo.
A Walmart tavaly májusban vásárolta fel az indiai kisker céget, a Flipkartot 16 milliárd dollárért, amely a világ legnagyobb e-kereskedelmi akvizíciója volt 2018-ban.
A tervezett streaming szolgáltatás – egy névtelen forrás szerint – a Flipkart Plus hűségprogram tagjai számára lesz ingyenes.
Noha a Flipkart leendő szolgáltatása hasonlít az Amazon Prime Videóra, a Bloomberg beszámolója alapján több dologban is eltér majd attól: a Flipkart például nem tervezi saját gyártású műsorok készítését, ehelyett Disney és a Balaji Telefilms műsorait fogja sugározni. Továbbá a Flipkart Plus sokkal inkább a hagyományos hűségprogramok vonalát követi és pontokkal jutalmazza a vásárlói hűséget, amit a streaming szolgáltatás előfizetésére lehet majd váltani
Az amerikai Walmart leányvállalata komoly versennyel néz szembe az indiai piacon, ugyanis a jelenlévő Amazon Prime Video és a Netflix mellett az országnak is vannak saját streaming szolgáltatói, mint például a JioCinema, a Hooq és a Voot.
Egyelőre semmi sem utal rá, hogy a Flipkart a streaming szolgáltatás bővítését Indián kívül is tervezi,
ugyanakkor a Walmart és az Amazon versengése ugyanolyan heves az USA piacán, mint az ázsiai országban. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >