Indiában indít streaming csatornát a Walmart

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 08. 07. 11:00

A Walmart új videóstreaming szolgáltatást indít Indiában a Flipkart leányvállalatán keresztül, ezzel a lépéssel próbálja magához csábítani a vásárlókat a vetélytárs Amazontól, aminek már létezik stream szolgáltatása, ahol saját gyártású műsorokat is kínálnak – írja a The Verge alapján az origo.

A Walmart tavaly májusban vásárolta fel az indiai kisker céget, a Flipkartot 16 milliárd dollárért, amely a világ legnagyobb e-kereskedelmi akvizíciója volt 2018-ban.

A tervezett streaming szolgáltatás – egy névtelen forrás szerint – a Flipkart Plus hűségprogram tagjai számára lesz ingyenes.

Noha a Flipkart leendő szolgáltatása hasonlít az Amazon Prime Videóra, a Bloomberg beszámolója alapján több dologban is eltér majd attól: a Flipkart például nem tervezi saját gyártású műsorok készítését, ehelyett Disney és a Balaji Telefilms műsorait fogja sugározni. Továbbá a Flipkart Plus sokkal inkább a hagyományos hűségprogramok vonalát követi és pontokkal jutalmazza a vásárlói hűséget, amit a streaming szolgáltatás előfizetésére lehet majd váltani

Az amerikai Walmart leányvállalata komoly versennyel néz szembe az indiai piacon, ugyanis a jelenlévő Amazon Prime Video és a Netflix mellett az országnak is vannak saját streaming szolgáltatói, mint például a JioCinema, a Hooq és a Voot.

Egyelőre semmi sem utal rá, hogy a Flipkart a streaming szolgáltatás bővítését Indián kívül is tervezi,
ugyanakkor a Walmart és az Amazon versengése ugyanolyan heves az USA piacán, mint az ázsiai országban. (origo)