Egy csapatban Messivel
A Nestlé Lionel Messivel működik együtt, hogy a fiatalok körében népszerűsítse az egészséges életstílust. A négyéves megállapodás szerint a Milo márka lesz az FC Barcelona „tonic food drink” terméke. Európa egyes területein, illetve a Közel-Keleten és Észak-Afrikában az együttműködés kiterjed a Nesquikre is.
A Nestlé kiemelte, hogy a Milo és a fizikai aktivitás az évek során összefonódott, jelenleg is 22 millió gyerek vesz részt valamilyen sport- vagy táplálkozásprogramban a Milo segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >