Egy csapatban Messivel
A Nestlé Lionel Messivel működik együtt, hogy a fiatalok körében népszerűsítse az egészséges életstílust. A négyéves megállapodás szerint a Milo márka lesz az FC Barcelona „tonic food drink” terméke. Európa egyes területein, illetve a Közel-Keleten és Észak-Afrikában az együttműködés kiterjed a Nesquikre is.
A Nestlé kiemelte, hogy a Milo és a fizikai aktivitás az évek során összefonódott, jelenleg is 22 millió gyerek vesz részt valamilyen sport- vagy táplálkozásprogramban a Milo segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >