Egy csapatban Messivel
A Nestlé Lionel Messivel működik együtt, hogy a fiatalok körében népszerűsítse az egészséges életstílust. A négyéves megállapodás szerint a Milo márka lesz az FC Barcelona „tonic food drink” terméke. Európa egyes területein, illetve a Közel-Keleten és Észak-Afrikában az együttműködés kiterjed a Nesquikre is.
A Nestlé kiemelte, hogy a Milo és a fizikai aktivitás az évek során összefonódott, jelenleg is 22 millió gyerek vesz részt valamilyen sport- vagy táplálkozásprogramban a Milo segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >