In-store átvételi pontokat hoz létre a dm-drogerie markt
A dm-drogerie markt az online rendelések várakozás nélküli és érintésmentes átadás-átvételére szakosodott átvételi pontokat nyit mintegy 700 üzletében Németországban. Ezek az átvételi pontok teszik teljessé a lánc omnichannel szolgáltatásait.
A folyamathoz a vásárlók a rendeléskor az applikációban vagy e-mailben egy átvételi kódot kapnak, amelyet az átvételi ponton beolvasnak, vagy begépelnek. Az átvételi pontokon a megszokott sztenderd szállítási idő érvényes, de az Express Pickup szolgáltatást választók csomagjukat rendszerint három órán belül át is vehetik.
Az átvételi pontokon egyszerre 26 rendelés ügyintézése lehetséges.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az előzetesen közölttel összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >