In-store átvételi pontokat hoz létre a dm-drogerie markt
A dm-drogerie markt az online rendelések várakozás nélküli és érintésmentes átadás-átvételére szakosodott átvételi pontokat nyit mintegy 700 üzletében Németországban. Ezek az átvételi pontok teszik teljessé a lánc omnichannel szolgáltatásait.
A folyamathoz a vásárlók a rendeléskor az applikációban vagy e-mailben egy átvételi kódot kapnak, amelyet az átvételi ponton beolvasnak, vagy begépelnek. Az átvételi pontokon a megszokott sztenderd szállítási idő érvényes, de az Express Pickup szolgáltatást választók csomagjukat rendszerint három órán belül át is vehetik.
Az átvételi pontokon egyszerre 26 rendelés ügyintézése lehetséges.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >