Immáron 11. alkalommal segít a menhelyi állatoknak a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 11. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.

5700 kutyás és cicás kép érkezett
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 11. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc social média követőitől. A cél 500 kép összegyűjtése volt annak érdekében, hogy 3 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több, összesen 5700 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegéből végül több mint 5000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép közel 1 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Nagy öröm számunkra, hogy őszi adománygyűjtő kampányunkhoz is szívesen csatlakoztak social média követőink annak érdekében, hogy közös összefogással segíthessük a NOÉ Állatotthon Alapítvány kis lakóit. Büszkeség számunkra, hogy 2016 óta immáron 11. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 30,5 millió forint értékű, közel 84 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A szándéknyilatkozat aláírásával az áruházlánc igyekszik az állatok szabadságjogait elősegítő gyakorlatokat, valamint a fenntartható és környezetkímélő megoldások alkalmazását ösztönözni beszállítói partnerei körében.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >