Immáron 11. alkalommal segít a menhelyi állatoknak a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 11. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/10/Lidl_Telitalka_Tozser_Judit_Schneider_Kinga_NOE.jpg)
5700 kutyás és cicás kép érkezett
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 11. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc social média követőitől. A cél 500 kép összegyűjtése volt annak érdekében, hogy 3 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több, összesen 5700 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegéből végül több mint 5000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép közel 1 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Nagy öröm számunkra, hogy őszi adománygyűjtő kampányunkhoz is szívesen csatlakoztak social média követőink annak érdekében, hogy közös összefogással segíthessük a NOÉ Állatotthon Alapítvány kis lakóit. Büszkeség számunkra, hogy 2016 óta immáron 11. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 30,5 millió forint értékű, közel 84 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A szándéknyilatkozat aláírásával az áruházlánc igyekszik az állatok szabadságjogait elősegítő gyakorlatokat, valamint a fenntartható és környezetkímélő megoldások alkalmazását ösztönözni beszállítói partnerei körében.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >