Imádják a magyarok az új, 0% hozzáadott cukrot tartalmazó Pöttyös Túró Rudit és Milli Krémtúrót
A 0% hozzáadott cukorral készült Pöttyös Túró Rudiból és Milli Krémtúróból a tervezett mennyiség többszöröse fogyott a bevezetés első hónapjaiban.

Nulla cukor
A két márka a fogyasztói igények folyamatos nyomon követésének eredményeként döntött úgy, hogy megjelenik a piacon a legnépszerűbb ízei innovatív variánsával, amely a hagyományos termékekhez képest ízbeli kompromisszumot nem követel, de a csökkentett cukortartalom- és energiabevitel igényét maximálisan szem előtt tartja.
A közkedvelt Pöttyös Túró Rudi 0% hozzáadott cukrot tartalmazó verziója olyan édesítőszerek, mint a stevia, az eritrit és a maltitol használatával, míg a Milli Krémtúró hozzáadott cukor nélküli változata steviával és eritrittel készül. Mindkét újdonság magas fehérje- és élelmi rost tartalmú élelmiszer.
“Ezek a termékek azok számára is fontosak, akik valamilyen oknál fogva kiemelt figyelmet fordítanak étkezéseik során a cukorbevitelre. Mindegy, hogy diéta, egészségtudatos hozzáállás vagy pusztán elhatározás áll a háttérben, egyre több fogyasztónk figyel erre és szerettünk volna számukra alternatívát kínálni a hagyományos Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró mellett. Döntésünket és a termékfejlesztés végeredményét várakozásainkon felüli siker koronázta”
– mondta Nyeste-Kállay Dániel, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A termékek iránt a kezdetektől óriási érdeklődés mutatkozott. Már a bevezető kampány indulása előtt szájról szájra járt a hír a hozzáadott cukor nélkül készült újdonságokról. Az új Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró értékesítése pedig messze felülmúlja a várakozásokat. A rendkívüli keresletnek köszönhetően mindkettőből a tervezett mennyiség többszöröse került a fogyasztók kosaraiba. A visszajelzések pedig az édességek ízével, minőségével kapcsolatban is rendkívül pozitívak.
Ezek a tapasztalatok is rámutatnak arra, hogy a magyar fogyasztók egyre szélesebb rétegei keresik a csökkentett energiatartalmú és hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékeket. Különösen a desszertek, édességek kategóriájában szűkebb a választék azon fogyasztók számára, akik fokozottan odafigyelnek az elfogyasztott termékek minden összetevőjére.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: A 2021-es sportesemények marketingkommunikációja – érzelmi eredmények
2021 sok egyéb mellett az olimpia éve is volt: a…
Tovább olvasom >Még mindig slágerédesség nálunk a túró rudi
A túró rudi a magyarok egyik kedvenc édessége, és azt…
Tovább olvasom >Az étolaj ára nyárra 20-25 százalékkal is nőhet
Az ukrán-orosz háború tovább fokozza a globális élemiszerár-inflációt. Ukrajna az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >K&H: látványos határátlépés zajlik a magyar boltokban: túl a százezren
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett…
Tovább olvasom >Új vezető a Nestlé Hungária szerencsi és diósgyőri üzemeinek élén
Hélène Kovalevsky közel hat éves vezetése után Lidia Wrońska veszi…
Tovább olvasom >