Imádják a magyarok az új, 0% hozzáadott cukrot tartalmazó Pöttyös Túró Rudit és Milli Krémtúrót
A 0% hozzáadott cukorral készült Pöttyös Túró Rudiból és Milli Krémtúróból a tervezett mennyiség többszöröse fogyott a bevezetés első hónapjaiban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/0-hozza%CC%81adott-cukor-tartalmu%CC%81-Pottyos-Turo-Rudi-es-Milli-Kremturo-1024x371.jpg)
Nulla cukor
A két márka a fogyasztói igények folyamatos nyomon követésének eredményeként döntött úgy, hogy megjelenik a piacon a legnépszerűbb ízei innovatív variánsával, amely a hagyományos termékekhez képest ízbeli kompromisszumot nem követel, de a csökkentett cukortartalom- és energiabevitel igényét maximálisan szem előtt tartja.
A közkedvelt Pöttyös Túró Rudi 0% hozzáadott cukrot tartalmazó verziója olyan édesítőszerek, mint a stevia, az eritrit és a maltitol használatával, míg a Milli Krémtúró hozzáadott cukor nélküli változata steviával és eritrittel készül. Mindkét újdonság magas fehérje- és élelmi rost tartalmú élelmiszer.
“Ezek a termékek azok számára is fontosak, akik valamilyen oknál fogva kiemelt figyelmet fordítanak étkezéseik során a cukorbevitelre. Mindegy, hogy diéta, egészségtudatos hozzáállás vagy pusztán elhatározás áll a háttérben, egyre több fogyasztónk figyel erre és szerettünk volna számukra alternatívát kínálni a hagyományos Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró mellett. Döntésünket és a termékfejlesztés végeredményét várakozásainkon felüli siker koronázta”
– mondta Nyeste-Kállay Dániel, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A termékek iránt a kezdetektől óriási érdeklődés mutatkozott. Már a bevezető kampány indulása előtt szájról szájra járt a hír a hozzáadott cukor nélkül készült újdonságokról. Az új Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró értékesítése pedig messze felülmúlja a várakozásokat. A rendkívüli keresletnek köszönhetően mindkettőből a tervezett mennyiség többszöröse került a fogyasztók kosaraiba. A visszajelzések pedig az édességek ízével, minőségével kapcsolatban is rendkívül pozitívak.
Ezek a tapasztalatok is rámutatnak arra, hogy a magyar fogyasztók egyre szélesebb rétegei keresik a csökkentett energiatartalmú és hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékeket. Különösen a desszertek, édességek kategóriájában szűkebb a választék azon fogyasztók számára, akik fokozottan odafigyelnek az elfogyasztott termékek minden összetevőjére.
Kapcsolódó cikkeink
Trikolór Túró Rudival jelentkezik a Pöttyös
A párizsi olimpia közeledtével új termékkel, Trikolór Túró Rudival jelentkezik…
Tovább olvasom >Olimpiai sikereinkért kéz a kézben: a Magyar Olimpiai Bizottság és a Pöttyös közös kampányt indít
2024-ben minden sportszerető ráérezhet a szurkolás ízére! A Pöttyös és…
Tovább olvasom >Hamar felrázta magát a jegeskávé
Inkább kevesebbszer tettek kosarukba jegeskávét a vásárlók tavaly, minthogy lefelé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >