Imádják a magyarok az új, 0% hozzáadott cukrot tartalmazó Pöttyös Túró Rudit és Milli Krémtúrót
A 0% hozzáadott cukorral készült Pöttyös Túró Rudiból és Milli Krémtúróból a tervezett mennyiség többszöröse fogyott a bevezetés első hónapjaiban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/0-hozza%CC%81adott-cukor-tartalmu%CC%81-Pottyos-Turo-Rudi-es-Milli-Kremturo-1024x371.jpg)
Nulla cukor
A két márka a fogyasztói igények folyamatos nyomon követésének eredményeként döntött úgy, hogy megjelenik a piacon a legnépszerűbb ízei innovatív variánsával, amely a hagyományos termékekhez képest ízbeli kompromisszumot nem követel, de a csökkentett cukortartalom- és energiabevitel igényét maximálisan szem előtt tartja.
A közkedvelt Pöttyös Túró Rudi 0% hozzáadott cukrot tartalmazó verziója olyan édesítőszerek, mint a stevia, az eritrit és a maltitol használatával, míg a Milli Krémtúró hozzáadott cukor nélküli változata steviával és eritrittel készül. Mindkét újdonság magas fehérje- és élelmi rost tartalmú élelmiszer.
“Ezek a termékek azok számára is fontosak, akik valamilyen oknál fogva kiemelt figyelmet fordítanak étkezéseik során a cukorbevitelre. Mindegy, hogy diéta, egészségtudatos hozzáállás vagy pusztán elhatározás áll a háttérben, egyre több fogyasztónk figyel erre és szerettünk volna számukra alternatívát kínálni a hagyományos Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró mellett. Döntésünket és a termékfejlesztés végeredményét várakozásainkon felüli siker koronázta”
– mondta Nyeste-Kállay Dániel, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A termékek iránt a kezdetektől óriási érdeklődés mutatkozott. Már a bevezető kampány indulása előtt szájról szájra járt a hír a hozzáadott cukor nélkül készült újdonságokról. Az új Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró értékesítése pedig messze felülmúlja a várakozásokat. A rendkívüli keresletnek köszönhetően mindkettőből a tervezett mennyiség többszöröse került a fogyasztók kosaraiba. A visszajelzések pedig az édességek ízével, minőségével kapcsolatban is rendkívül pozitívak.
Ezek a tapasztalatok is rámutatnak arra, hogy a magyar fogyasztók egyre szélesebb rétegei keresik a csökkentett energiatartalmú és hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékeket. Különösen a desszertek, édességek kategóriájában szűkebb a választék azon fogyasztók számára, akik fokozottan odafigyelnek az elfogyasztott termékek minden összetevőjére.
Kapcsolódó cikkeink
A nyerscukor világpiaci ára 2021 óta a legalacsonyabb szintre esett
A nyerscukor tőzsdei jegyzése 2021 nyara óta a legalacsonyabb szintre…
Tovább olvasom >Drágul a szaloncukor: a kakaóbab árának emelkedése is hatással van az ünnepi édességre
A szaloncukor, amely a magyar karácsonyi hagyományok elengedhetetlen része, idén…
Tovább olvasom >Túl sok cukrot esznek a legkisebbek
Az ünnepi szezon közeledtével sok gyermek édességfogyasztása jelentősen megnő, ám…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >