Imádják a magyarok az új, 0% hozzáadott cukrot tartalmazó Pöttyös Túró Rudit és Milli Krémtúrót
A 0% hozzáadott cukorral készült Pöttyös Túró Rudiból és Milli Krémtúróból a tervezett mennyiség többszöröse fogyott a bevezetés első hónapjaiban.

Nulla cukor
A két márka a fogyasztói igények folyamatos nyomon követésének eredményeként döntött úgy, hogy megjelenik a piacon a legnépszerűbb ízei innovatív variánsával, amely a hagyományos termékekhez képest ízbeli kompromisszumot nem követel, de a csökkentett cukortartalom- és energiabevitel igényét maximálisan szem előtt tartja.
A közkedvelt Pöttyös Túró Rudi 0% hozzáadott cukrot tartalmazó verziója olyan édesítőszerek, mint a stevia, az eritrit és a maltitol használatával, míg a Milli Krémtúró hozzáadott cukor nélküli változata steviával és eritrittel készül. Mindkét újdonság magas fehérje- és élelmi rost tartalmú élelmiszer.
“Ezek a termékek azok számára is fontosak, akik valamilyen oknál fogva kiemelt figyelmet fordítanak étkezéseik során a cukorbevitelre. Mindegy, hogy diéta, egészségtudatos hozzáállás vagy pusztán elhatározás áll a háttérben, egyre több fogyasztónk figyel erre és szerettünk volna számukra alternatívát kínálni a hagyományos Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró mellett. Döntésünket és a termékfejlesztés végeredményét várakozásainkon felüli siker koronázta”
– mondta Nyeste-Kállay Dániel, a FrieslandCampina Hungária Zrt. marketingigazgatója.
A termékek iránt a kezdetektől óriási érdeklődés mutatkozott. Már a bevezető kampány indulása előtt szájról szájra járt a hír a hozzáadott cukor nélkül készült újdonságokról. Az új Pöttyös Túró Rudi és Milli Krémtúró értékesítése pedig messze felülmúlja a várakozásokat. A rendkívüli keresletnek köszönhetően mindkettőből a tervezett mennyiség többszöröse került a fogyasztók kosaraiba. A visszajelzések pedig az édességek ízével, minőségével kapcsolatban is rendkívül pozitívak.
Ezek a tapasztalatok is rámutatnak arra, hogy a magyar fogyasztók egyre szélesebb rétegei keresik a csökkentett energiatartalmú és hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékeket. Különösen a desszertek, édességek kategóriájában szűkebb a választék azon fogyasztók számára, akik fokozottan odafigyelnek az elfogyasztott termékek minden összetevőjére.
Kapcsolódó cikkeink
Trump bejelentette: nádcukorra válthat Amerikában a Coca-Cola – pánik a kukoricaiparban
Donald Trump amerikai elnök közösségi oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Csökken a cukros üdítőitalok aránya a hazai boltok polcain
Az elmúlt években jelentősen csökkent a cukros üdítőitalok kínálata a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >