Az IKEA e-kereskedelmi cégen keresztül értékesít Kínában
Az IKEA az Alibaba tulajdonában lévő e-kereskedelmi óriásnál, a Tmallnál kezdte árusítani termékeit – írja az origo. Ez az első alkalom, hogy a világ legnagyobb bútorgyártója egy harmadik fél segítségével értékesíti a termékeit a cég 77 éves története során.
A svéd bútorgyártó abban reménykedik, hogy a lépéssel jobban elérik a kínai vásárlókat, akik előszeretettel használják az e-kereskedelmi oldalakat. A partnerség megszületésében közrejátszott a koronavírus is, aminek következtében az IKEA az összes boltját bezárta Kínában még január végén.
Az IKEA szerint ez nem jelenti azt, hogy teljesen átállnak az e-kereskedelemre az országban, inkább kiegészítő funkcióként használják majd a bútorok eladásánál. A Tmall és a svéd gyártó együttműködése a tervek szerint hat hónapig tart, majd ezt követően összegzik az eredményeket és ha sikeres ítélik, akkor folytatják a partnerséget.
Az IKEA az elmúlt években kezdett el alkalmazkodni a gyorsan változó vásárlói szokásokhoz, így komoly fejlesztést hajtottak végre az e-kereskedelmi részlegnél és az online értékesítés területén is.
A vállalat továbbra is kulcsfontosságúnak tartja a kínai piacot a növekedéshez, ezért óriási kínálattal jelentkeztek a Tmall felületén. A cég 9500 termékéből első körben 3800 lesz elérhető, emellett pedig javítást, összeszerelést és házhozszállítást is vállalnak. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >