Az IKEA e-kereskedelmi cégen keresztül értékesít Kínában
Az IKEA az Alibaba tulajdonában lévő e-kereskedelmi óriásnál, a Tmallnál kezdte árusítani termékeit – írja az origo. Ez az első alkalom, hogy a világ legnagyobb bútorgyártója egy harmadik fél segítségével értékesíti a termékeit a cég 77 éves története során.
A svéd bútorgyártó abban reménykedik, hogy a lépéssel jobban elérik a kínai vásárlókat, akik előszeretettel használják az e-kereskedelmi oldalakat. A partnerség megszületésében közrejátszott a koronavírus is, aminek következtében az IKEA az összes boltját bezárta Kínában még január végén.
Az IKEA szerint ez nem jelenti azt, hogy teljesen átállnak az e-kereskedelemre az országban, inkább kiegészítő funkcióként használják majd a bútorok eladásánál. A Tmall és a svéd gyártó együttműködése a tervek szerint hat hónapig tart, majd ezt követően összegzik az eredményeket és ha sikeres ítélik, akkor folytatják a partnerséget.
Az IKEA az elmúlt években kezdett el alkalmazkodni a gyorsan változó vásárlói szokásokhoz, így komoly fejlesztést hajtottak végre az e-kereskedelmi részlegnél és az online értékesítés területén is.
A vállalat továbbra is kulcsfontosságúnak tartja a kínai piacot a növekedéshez, ezért óriási kínálattal jelentkeztek a Tmall felületén. A cég 9500 termékéből első körben 3800 lesz elérhető, emellett pedig javítást, összeszerelést és házhozszállítást is vállalnak. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >Megállni látszik a drasztikus drágulás a magyar bútorpiacon
Az elmúlt időszakban a magyar bútorpiacon megfigyelhető drasztikus drágulás üteme…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >