Ilyenek most a mennyiségi korlátozások a Lidl-ben az árstopos termékekre, és ezt hozza a jövő
A Lidl sem kerülheti el a mennyiségi korlátozásokat a hatósági áras élelmiszerek esetében, azonban a mostaninál komolyabb szigorításokat már nem terveznek.
„A készletek folyamatos elérhetőségének biztosítása érdekében az áruházlánc egységesen, minden üzletben mennyiségi korlátozást vezetett be az árstop hatálya alá eső termékekre”
– válaszolt a Telex kérdésére az áruházlánc, röviddel azután, hogy az ALDI mennyiségi korlátjaira fény derült.
A Lidl-ben
- lisztből és a cukorból 5-5 kg,
- tejből 6 liter,
- az étolaj 1 literes változatából 3 db, míg a 2 és 5 literesből 1 db vásárolható egyszerre
- a csirkemell 1000 grammos kiszerelésből 3 db; a 2000 grammos (XXL) kiszerelésből 2 db vásárolható, de az 500g-os, valamint a csemegepultban kapható csirkemellre nincs mennyiségi korlátozás,
- a lédig burgonyából maximum 5 kg, a csomagolt burgonya esetében kiszereléstől függően 1-3 csomag,
- tojásból 30 db, illetve a 18 darabosból 2 csomag az egyszerre megvásárolható mennyiség a Lidl üzleteiben.
Az áruházlánc elmondta:
„Az árstoppal érintett termékek esetében az elmúlt hónapokban többszörösére nőtt az érdeklődés, de az áruházlánc folyamatosan monitorozza a fogyásokat és mindent megtesz annak érdekében, hogy az áruellátás minden áruházban folyamatosan biztosított legyen”.
Ezzel együtt a cég folyamatosan biztosítja a jogszabályban előírt átlagmennyiséget, sőt az azon felül jelentkező fogyasztói igényeket is igyekszik maximálisan kiszolgálni. Hozzátették, hogy a megnövekedett fogyasztói kereslet eredményezhet időszakosan üres polcokat, „de az üzletekbe a beszállítás folyamatos és biztosított”.
Hangsúlyozták, hogy a Lidl Magyarország nem tervezi, hogy tovább korlátozza az ünnepi időszak előtt vagy az alatt az árstopos termékekből megvásárolható mennyiséget.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >