Ilyenek most a mennyiségi korlátozások a Lidl-ben az árstopos termékekre, és ezt hozza a jövő
A Lidl sem kerülheti el a mennyiségi korlátozásokat a hatósági áras élelmiszerek esetében, azonban a mostaninál komolyabb szigorításokat már nem terveznek.

Az ünnepi bevásárlási láz nem hoz új korlátokat
„A készletek folyamatos elérhetőségének biztosítása érdekében az áruházlánc egységesen, minden üzletben mennyiségi korlátozást vezetett be az árstop hatálya alá eső termékekre”
– válaszolt a Telex kérdésére az áruházlánc, röviddel azután, hogy az ALDI mennyiségi korlátjaira fény derült.
A Lidl-ben
- lisztből és a cukorból 5-5 kg,
- tejből 6 liter,
- az étolaj 1 literes változatából 3 db, míg a 2 és 5 literesből 1 db vásárolható egyszerre
- a csirkemell 1000 grammos kiszerelésből 3 db; a 2000 grammos (XXL) kiszerelésből 2 db vásárolható, de az 500g-os, valamint a csemegepultban kapható csirkemellre nincs mennyiségi korlátozás,
- a lédig burgonyából maximum 5 kg, a csomagolt burgonya esetében kiszereléstől függően 1-3 csomag,
- tojásból 30 db, illetve a 18 darabosból 2 csomag az egyszerre megvásárolható mennyiség a Lidl üzleteiben.
Az áruházlánc elmondta:
„Az árstoppal érintett termékek esetében az elmúlt hónapokban többszörösére nőtt az érdeklődés, de az áruházlánc folyamatosan monitorozza a fogyásokat és mindent megtesz annak érdekében, hogy az áruellátás minden áruházban folyamatosan biztosított legyen”.
Ezzel együtt a cég folyamatosan biztosítja a jogszabályban előírt átlagmennyiséget, sőt az azon felül jelentkező fogyasztói igényeket is igyekszik maximálisan kiszolgálni. Hozzátették, hogy a megnövekedett fogyasztói kereslet eredményezhet időszakosan üres polcokat, „de az üzletekbe a beszállítás folyamatos és biztosított”.
Hangsúlyozták, hogy a Lidl Magyarország nem tervezi, hogy tovább korlátozza az ünnepi időszak előtt vagy az alatt az árstopos termékekből megvásárolható mennyiséget.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >