Ilyenek most a mennyiségi korlátozások a Lidl-ben az árstopos termékekre, és ezt hozza a jövő
A Lidl sem kerülheti el a mennyiségi korlátozásokat a hatósági áras élelmiszerek esetében, azonban a mostaninál komolyabb szigorításokat már nem terveznek.

Az ünnepi bevásárlási láz nem hoz új korlátokat
„A készletek folyamatos elérhetőségének biztosítása érdekében az áruházlánc egységesen, minden üzletben mennyiségi korlátozást vezetett be az árstop hatálya alá eső termékekre”
– válaszolt a Telex kérdésére az áruházlánc, röviddel azután, hogy az ALDI mennyiségi korlátjaira fény derült.
A Lidl-ben
- lisztből és a cukorból 5-5 kg,
- tejből 6 liter,
- az étolaj 1 literes változatából 3 db, míg a 2 és 5 literesből 1 db vásárolható egyszerre
- a csirkemell 1000 grammos kiszerelésből 3 db; a 2000 grammos (XXL) kiszerelésből 2 db vásárolható, de az 500g-os, valamint a csemegepultban kapható csirkemellre nincs mennyiségi korlátozás,
- a lédig burgonyából maximum 5 kg, a csomagolt burgonya esetében kiszereléstől függően 1-3 csomag,
- tojásból 30 db, illetve a 18 darabosból 2 csomag az egyszerre megvásárolható mennyiség a Lidl üzleteiben.
Az áruházlánc elmondta:
„Az árstoppal érintett termékek esetében az elmúlt hónapokban többszörösére nőtt az érdeklődés, de az áruházlánc folyamatosan monitorozza a fogyásokat és mindent megtesz annak érdekében, hogy az áruellátás minden áruházban folyamatosan biztosított legyen”.
Ezzel együtt a cég folyamatosan biztosítja a jogszabályban előírt átlagmennyiséget, sőt az azon felül jelentkező fogyasztói igényeket is igyekszik maximálisan kiszolgálni. Hozzátették, hogy a megnövekedett fogyasztói kereslet eredményezhet időszakosan üres polcokat, „de az üzletekbe a beszállítás folyamatos és biztosított”.
Hangsúlyozták, hogy a Lidl Magyarország nem tervezi, hogy tovább korlátozza az ünnepi időszak előtt vagy az alatt az árstopos termékekből megvásárolható mennyiséget.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >