Ilyenek a tinik
A magyar tinik semmiben sem maradnak el nyugat-európai társaiktól, legalábbis ami az internetezést illeti – derül ki a kultúrájukat, gondolkodásukat kutató, Ságvári Bence szociológus által szerkesztett Fanta Trendriport első részéből. A 14–17 év közötti magyar fiatalok 94 százaléka használja az internetet, ugyanakkor csupán 4 százalékuk mondta azt, hogy a világháló használata miatt kevesebbet érintkezik a barátaival.
A július 1-jén publikált második rész többek között rávilágít arra, hogy minden második tini hétköznaponként több mint 3 órát tölt zenehallgatással, és közel háromnegyedük legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát.
A Coca-Cola Magyarország a Fanta Játssz még! kampány elindulásával párhuzamosan indította útjára ezt a riportsorozatot, amely segít a tinik megismerésében, megértésében. A harmadik rész publikálása szeptemberre várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >