Ilyenek a tinik
A magyar tinik semmiben sem maradnak el nyugat-európai társaiktól, legalábbis ami az internetezést illeti – derül ki a kultúrájukat, gondolkodásukat kutató, Ságvári Bence szociológus által szerkesztett Fanta Trendriport első részéből. A 14–17 év közötti magyar fiatalok 94 százaléka használja az internetet, ugyanakkor csupán 4 százalékuk mondta azt, hogy a világháló használata miatt kevesebbet érintkezik a barátaival.
A július 1-jén publikált második rész többek között rávilágít arra, hogy minden második tini hétköznaponként több mint 3 órát tölt zenehallgatással, és közel háromnegyedük legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát.
A Coca-Cola Magyarország a Fanta Játssz még! kampány elindulásával párhuzamosan indította útjára ezt a riportsorozatot, amely segít a tinik megismerésében, megértésében. A harmadik rész publikálása szeptemberre várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


