Ilyenek a tinik
A magyar tinik semmiben sem maradnak el nyugat-európai társaiktól, legalábbis ami az internetezést illeti – derül ki a kultúrájukat, gondolkodásukat kutató, Ságvári Bence szociológus által szerkesztett Fanta Trendriport első részéből. A 14–17 év közötti magyar fiatalok 94 százaléka használja az internetet, ugyanakkor csupán 4 százalékuk mondta azt, hogy a világháló használata miatt kevesebbet érintkezik a barátaival.
A július 1-jén publikált második rész többek között rávilágít arra, hogy minden második tini hétköznaponként több mint 3 órát tölt zenehallgatással, és közel háromnegyedük legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát.
A Coca-Cola Magyarország a Fanta Játssz még! kampány elindulásával párhuzamosan indította útjára ezt a riportsorozatot, amely segít a tinik megismerésében, megértésében. A harmadik rész publikálása szeptemberre várható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >