Ilyen Bruce Willis valójában! Exkluzív felvételek a HELL reklámfilm-forgatás kulisszái mögül
Bruce Willist láthattuk már komédiában, thrillerben, tengernyi akciófilmben. Lehet rajta atléta, vagy nyakkendő és öltöny, tagadhatatlanul a világ egyik legismertebb színésze. Milyen lehet, amikor viszont nem szerepet játszik? Könnyű eset, vagy olyan, aki körül 10 embernek kell ugrálnia folyamatosan munka közben? A HELL reklámfilm-forgatás kulisszák mögötti felvételei választ adhatnak a kérdésre.
Bruce Willis az egyik legkeresettebb hollywoodi színész, hetente 8-10 felkérést kap, de nem adja nevét bármihez, reklámfilmek tekintetében pedig kimondottan válogatós. A HELL energiaitalai és az Energy Coffee-k azonban meggyőzték: idén már a márka második kampányára mondott igent. Reklámbeli partnerével, a – szó legszorosabb értelmében vett – világszép Zuleyka Riveraval első ízben dolgoztak együtt a 3 napos new yorki forgatáson. A népszerű latin-amerikai színésznő-műsorvezető a Despacito klip kapcsán már belekóstolt a világhírnévbe, így nem lehetett kérdés, hogy állni fogja a sarat és méltó párja lesz a munka során a Die Hard filmek hősének. Jókedvűen és ragyogva, mindemellett végig nagyon koncentráltan végezte feladatát, ráadásul mindenkihez volt egy kedves szava. De vajon milyen lehet Bruce Willis munka közben?
Nos, csalódást kell okoznunk azoknak, akik azt gondolják, az akciószínész sztárallűrökkel rendelkezik. Épp ellenkezőleg! Közvetlen, barátságos és vérbeli profi. Lehengerlő karakter, akinek egyetlen szexi félmosolyától női lábak milliói remegnek meg és képes megnevettetni az egész stábot. Arról nem beszélve, hogy a pontosság szobra is lehetne, a magyar energiaitalmárkával készített közös film forgatására is jóval korábban érkezett korábban a vártnál. A 8 órás, fotózással egybekötött forgatás (melyben egyetlen szünet volt) után is vidáman és türelmesen fotózkodott a vendégül hívott influencerekkel, ahogy az az alább látható, a forgatáson készült behind-the-scenes videóból is kiderül.
https://www.hellenergy.com//bw_tvc_bts
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >