Ilyen Bruce Willis valójában! Exkluzív felvételek a HELL reklámfilm-forgatás kulisszái mögül
Bruce Willist láthattuk már komédiában, thrillerben, tengernyi akciófilmben. Lehet rajta atléta, vagy nyakkendő és öltöny, tagadhatatlanul a világ egyik legismertebb színésze. Milyen lehet, amikor viszont nem szerepet játszik? Könnyű eset, vagy olyan, aki körül 10 embernek kell ugrálnia folyamatosan munka közben? A HELL reklámfilm-forgatás kulisszák mögötti felvételei választ adhatnak a kérdésre.
Bruce Willis az egyik legkeresettebb hollywoodi színész, hetente 8-10 felkérést kap, de nem adja nevét bármihez, reklámfilmek tekintetében pedig kimondottan válogatós. A HELL energiaitalai és az Energy Coffee-k azonban meggyőzték: idén már a márka második kampányára mondott igent. Reklámbeli partnerével, a – szó legszorosabb értelmében vett – világszép Zuleyka Riveraval első ízben dolgoztak együtt a 3 napos new yorki forgatáson. A népszerű latin-amerikai színésznő-műsorvezető a Despacito klip kapcsán már belekóstolt a világhírnévbe, így nem lehetett kérdés, hogy állni fogja a sarat és méltó párja lesz a munka során a Die Hard filmek hősének. Jókedvűen és ragyogva, mindemellett végig nagyon koncentráltan végezte feladatát, ráadásul mindenkihez volt egy kedves szava. De vajon milyen lehet Bruce Willis munka közben?
Nos, csalódást kell okoznunk azoknak, akik azt gondolják, az akciószínész sztárallűrökkel rendelkezik. Épp ellenkezőleg! Közvetlen, barátságos és vérbeli profi. Lehengerlő karakter, akinek egyetlen szexi félmosolyától női lábak milliói remegnek meg és képes megnevettetni az egész stábot. Arról nem beszélve, hogy a pontosság szobra is lehetne, a magyar energiaitalmárkával készített közös film forgatására is jóval korábban érkezett korábban a vártnál. A 8 órás, fotózással egybekötött forgatás (melyben egyetlen szünet volt) után is vidáman és türelmesen fotózkodott a vendégül hívott influencerekkel, ahogy az az alább látható, a forgatáson készült behind-the-scenes videóból is kiderül.
https://www.hellenergy.com//bw_tvc_bts
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett az ENERGY COFFEE rumosdió ízű jegeskávéja
Hazánk piacvezető* alumíniumdobozos jegeskávé márkája, az ENERGY COFFEE, július közepétől…
Tovább olvasom >Az influencerek által közzétett tartalmak kötelező jelöléseire figyelmeztet a GVH
A GVH hatáskörébe tartozó kereskedelmi kommunikáció egy szegmensére, az influencer…
Tovább olvasom >People Group néven folytatja tevékenységét a 1080p Reklám- és médiaügynökség
A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: a magyar cégek érzékelik a klímaváltozás hatásait, de nem fektetnek környezetvédő projektekbe
A legtöbb magyar vállalkozás érzékeli a klímaváltozás hatásait, a cégek…
Tovább olvasom >A Henkel jelentősen növelte árbevételét, folytatja stratégiai cselekvési tervét, és megerősíti a 2022-re vonatkozó árbevétel előrejelzéseit
2022 első felében a Henkel mintegy 10,9 milliárd euróra növelte…
Tovább olvasom >Csak robotkasszák lesznek hamarosan az egyik hazai áruházláncnál
Tavaly jelentek meg az első egységek, jövőre már az összes…
Tovább olvasom >