Illatos, mozgó, gyors a POP Párizsban – tudósításunk
Elégedettek a szervezők és a látogatók a kétévente megrendezésre kerülő MPV Marketing at Retail Show elnevezésű kiállításon. Sokféle papír és karton megoldás, formaorgia, trükkös kiegészítők, kellékanyagok felvonultatásával a nagy és kis gyártók egyaránt képviseltetik magukat. A digitális blokkban az eszközökön kívül a videoanyagok sokasága feltűnő. A POPAI Awards francia nemzeti fordulója 340 kiállított pályamunkával és igényes megjelenítésével vonza a kamerákat, kétség kívül ez a leglátogatottabb terület.
250 kiállító mutatta be portékája színe-javát a párizsi POP eszköz seregszemlén. A lenyűgöző szín és formavilág mellett a szerkezetek gyors összeállításának lehetőségét szemlélteti sok gyártó, legyen szó polcos displayről vagy totemoszlopról. A stancolt, kiálló, térben kreatívan elhelyezkedő extrák mellett sok eszközön LED fények, beépített monitorok és egyéb technikai kiegészítők jelennek meg. A mozgás, a dinamika szolgálatába a valóban forgó alkatrészek mellett a lentikuláris technológiát is igénybe veszik.
Érzékek mozgósítva
Már a bejáratnál illatmintát oszt egy csinos hoszteszfiú. Sok stand saját illatot áraszt és persze az illatmarketinggel foglalkozó standok se akarnak lemaradni. Egy display a mozgást érzékelve whiskey illatot fúj és elmondja a termék jellemzőit. A szépségipar Franciaországban a POP iparág egyik mozgatórugója, a kiállított eszközök mintegy fele a kozmetika, szépségápolás, parfüm nagy márkáinak megrendelését tükrözi, akik termékeiket már illatosított ékszereken, medálokon is kínálják. Kifele menet is jár egy illatminta. Magyar orrnak ez már kicsit sok, de itt ez a természetes, a szállodában, a boltokban, mindenhol előszeretettel alkalmazzák.
A látvány, a képernyők sokasága mellett az interaktivitás, az érzékek mellett a játékosság mozgósítása is jellemző. Fotózd le, játssz, nyomd meg, lépj rá, oszd meg, posztold, lájkold – felszólításokkal aktiválják a vásárlókat, vonják be a márkaélmény megélésébe. Nincs ez másként a POPAI verseny nevezettjeinek megtekintésekor, hiszen a kiállítás látogatói okostelefonjukkal szavazva voksolhatnak arra, melyik pályamunka kapja a közönség díjat. Sajnos a nyertesek kilétéről csak a június 14-én tartandó ünnepélyes díjkiosztó gálán hull majd le a lepel. Addig is számos standon meg lehet csodálni a kiállítók által eddig nyert bronz, ezüst és arany indián szobrocskákat. Ez a trófea az első POP eszközként számon tartott dohányreklám figura kicsinyített mása, ami hagyományosan az USA-ban fél évszázada rendezett POP verseny győzteseinek díja, a POP Oszkárjának is nevezik és Európában egyedül Franciaország kapta meg a jogot a használatára. Talán ezért is vonz a francia POPAI Awards, a busás nevezési díj ellenére, több külföldit, köztük cseh, lengyel, német vállalatokat is, szám szerint 40 külföldi cég 100 nevezéssel jelent meg idén.
A kiállításról bővebben következő nyomtatott lapszámunkban tudósítunk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >