Ikonikus márkák összekapcsolódásával jött létre a Heinz X Absolut
A Heinz és az Absolut Vodka együttműködésében vadonatúj, limitált kiadású paradicsomos vodkás tésztaszósz került piacra, amelyet a TikTok és Instagram Pasta alla Vodka receptjei ihlettek.
Az új termék, amely jó eséllyel indul az „év legváratlanabb együttműködése” versenyen, a fűszeres vodkás tésztát övező közösségimédia-őrület nyomán jött létre.
A paradicsom, bazsalikom, sajt és vodka keverékét tartalmazó szósz Gigi Hadid receptjéből merít, amely 2020-ban a TikTok és az Instagram egyik legtöbbet másolt receptje lett.
A Heinz szerint a vodka hozzáadása „felszabadítja az ízeket és fokozza a szósz aromáját”.
Az új szósz az élelmiszeripari óriáscég legújabb innovációja, amely korábban elismerte, hogy „nevetségesen későn” szállt be a paradicsomalapú tésztaszószok versenyébe, pedig több mint 150 éve gyárt világhírű paradicsomalapú termékeket. Az új termék fejlesztésében szerepet játszott a 2020-ban alapított új vállalkozásokkal foglalkozó részlege, melynek célja innovatív termékek és új ízek felfedezése és fejlesztése a Kraft Heinz portfóliója részére.
Ez az első ilyen jellegű együttműködés a vállalat átalakulásának része, amivel a Heinz célja, hogy minden eddiginél gyorsabban juttassa el a fogyasztókhoz az insight-alapú innovációt, és hogy világszerte bővítse az ételek ízének, ízvilágának és textúrájának javítását szolgáló „taste elevation” platformját.
A Pernod Ricard UK marketingigazgatója, Leanne Banks a partnerséget egyfajta „mennyei párosítás”-nak nevezte.
Az üveges Tomato Vodka Pasta szósz a Heinz DTC oldalán és a Waitrose egyes üzleteiben kapható április 12-től amíg a készlet tart.
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >