Ikonikus márkák összekapcsolódásával jött létre a Heinz X Absolut
A Heinz és az Absolut Vodka együttműködésében vadonatúj, limitált kiadású paradicsomos vodkás tésztaszósz került piacra, amelyet a TikTok és Instagram Pasta alla Vodka receptjei ihlettek.
Az új termék, amely jó eséllyel indul az „év legváratlanabb együttműködése” versenyen, a fűszeres vodkás tésztát övező közösségimédia-őrület nyomán jött létre.
A paradicsom, bazsalikom, sajt és vodka keverékét tartalmazó szósz Gigi Hadid receptjéből merít, amely 2020-ban a TikTok és az Instagram egyik legtöbbet másolt receptje lett.
A Heinz szerint a vodka hozzáadása „felszabadítja az ízeket és fokozza a szósz aromáját”.
Az új szósz az élelmiszeripari óriáscég legújabb innovációja, amely korábban elismerte, hogy „nevetségesen későn” szállt be a paradicsomalapú tésztaszószok versenyébe, pedig több mint 150 éve gyárt világhírű paradicsomalapú termékeket. Az új termék fejlesztésében szerepet játszott a 2020-ban alapított új vállalkozásokkal foglalkozó részlege, melynek célja innovatív termékek és új ízek felfedezése és fejlesztése a Kraft Heinz portfóliója részére.
Ez az első ilyen jellegű együttműködés a vállalat átalakulásának része, amivel a Heinz célja, hogy minden eddiginél gyorsabban juttassa el a fogyasztókhoz az insight-alapú innovációt, és hogy világszerte bővítse az ételek ízének, ízvilágának és textúrájának javítását szolgáló „taste elevation” platformját.
A Pernod Ricard UK marketingigazgatója, Leanne Banks a partnerséget egyfajta „mennyei párosítás”-nak nevezte.
Az üveges Tomato Vodka Pasta szósz a Heinz DTC oldalán és a Waitrose egyes üzleteiben kapható április 12-től amíg a készlet tart.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >