Ikonikus márkák összekapcsolódásával jött létre a Heinz X Absolut
A Heinz és az Absolut Vodka együttműködésében vadonatúj, limitált kiadású paradicsomos vodkás tésztaszósz került piacra, amelyet a TikTok és Instagram Pasta alla Vodka receptjei ihlettek.
Az új termék, amely jó eséllyel indul az „év legváratlanabb együttműködése” versenyen, a fűszeres vodkás tésztát övező közösségimédia-őrület nyomán jött létre.
A paradicsom, bazsalikom, sajt és vodka keverékét tartalmazó szósz Gigi Hadid receptjéből merít, amely 2020-ban a TikTok és az Instagram egyik legtöbbet másolt receptje lett.
A Heinz szerint a vodka hozzáadása „felszabadítja az ízeket és fokozza a szósz aromáját”.
Az új szósz az élelmiszeripari óriáscég legújabb innovációja, amely korábban elismerte, hogy „nevetségesen későn” szállt be a paradicsomalapú tésztaszószok versenyébe, pedig több mint 150 éve gyárt világhírű paradicsomalapú termékeket. Az új termék fejlesztésében szerepet játszott a 2020-ban alapított új vállalkozásokkal foglalkozó részlege, melynek célja innovatív termékek és új ízek felfedezése és fejlesztése a Kraft Heinz portfóliója részére.
Ez az első ilyen jellegű együttműködés a vállalat átalakulásának része, amivel a Heinz célja, hogy minden eddiginél gyorsabban juttassa el a fogyasztókhoz az insight-alapú innovációt, és hogy világszerte bővítse az ételek ízének, ízvilágának és textúrájának javítását szolgáló „taste elevation” platformját.
A Pernod Ricard UK marketingigazgatója, Leanne Banks a partnerséget egyfajta „mennyei párosítás”-nak nevezte.
Az üveges Tomato Vodka Pasta szósz a Heinz DTC oldalán és a Waitrose egyes üzleteiben kapható április 12-től amíg a készlet tart.
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >