Így változtak az FMCG-piac árai 2019-hez képest

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 04. 13. 12:15

A Wood & Company elemzése alapján átlagosan 4,6 százalékkal drágább a húsvéti bevásárlás, mint 2019-ben volt.

A járványügyi korlátozások miatt idén teljesen más a vásárlás élménye, mint tavaly ilyenkor, de a koronavírusnak mást is „köszönhetünk”. Mégpedig azt, hogy vásárlásainkat jobban megtervezzük, aminek köszönhetően a legtöbben nem minden nap, hanem csak néhány naponta keresik fel az üzleteket.

„Ez azonban semmit nem változtat azon, hogy a szlovákiaiak jelenleg több tíz százalékkal több pénzt hagynak ott az élelmiszerüzletekben, mint egy évvel ezelőtt. Ez azzal függ össze, hogy az éttermek bezártak, emiatt pedig az emberek otthon tartózkodnak és otthon is esznek”

– nyilatkozta Eva Sadovská, a Wood & Company elemzője.

Folytatás itt.

Kapcsolódó cikkeink