Így változtak az FMCG-piac árai 2019-hez képest
A Wood & Company elemzése alapján átlagosan 4,6 százalékkal drágább a húsvéti bevásárlás, mint 2019-ben volt.
A járványügyi korlátozások miatt idén teljesen más a vásárlás élménye, mint tavaly ilyenkor, de a koronavírusnak mást is „köszönhetünk”. Mégpedig azt, hogy vásárlásainkat jobban megtervezzük, aminek köszönhetően a legtöbben nem minden nap, hanem csak néhány naponta keresik fel az üzleteket.
„Ez azonban semmit nem változtat azon, hogy a szlovákiaiak jelenleg több tíz százalékkal több pénzt hagynak ott az élelmiszerüzletekben, mint egy évvel ezelőtt. Ez azzal függ össze, hogy az éttermek bezártak, emiatt pedig az emberek otthon tartózkodnak és otthon is esznek”
– nyilatkozta Eva Sadovská, a Wood & Company elemzője.
Kapcsolódó cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Nagy Márton: továbbra is alacsony szinten az infláció
Az infláció az előzetes kormányzati jelzéseknek megfelelően kedvező, alacsony szinten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >