Így változtak az FMCG-piac árai 2019-hez képest
A Wood & Company elemzése alapján átlagosan 4,6 százalékkal drágább a húsvéti bevásárlás, mint 2019-ben volt.
A járványügyi korlátozások miatt idén teljesen más a vásárlás élménye, mint tavaly ilyenkor, de a koronavírusnak mást is „köszönhetünk”. Mégpedig azt, hogy vásárlásainkat jobban megtervezzük, aminek köszönhetően a legtöbben nem minden nap, hanem csak néhány naponta keresik fel az üzleteket.
„Ez azonban semmit nem változtat azon, hogy a szlovákiaiak jelenleg több tíz százalékkal több pénzt hagynak ott az élelmiszerüzletekben, mint egy évvel ezelőtt. Ez azzal függ össze, hogy az éttermek bezártak, emiatt pedig az emberek otthon tartózkodnak és otthon is esznek”
– nyilatkozta Eva Sadovská, a Wood & Company elemzője.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >HÖOK: a felére esett négy év alatt az ösztöndíjak vásárlóereje
A bérek ugyan nőni kezdtek, a hallgatói juttatások azonban nem…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lassuló bővülés áprilisban: alacsonyabb fokozatba kapcsolt a feldolgozóipar
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) májusi üzleti…
Tovább olvasom >Egyre többen, de még nem elegen vállalják a ketrecmentes tartási rendszert
A Magyarországon élő közel 8 millió tojótyúk mindössze 20-30%-a él…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a magyar M&A-piac
Rekordértéket ért el tavaly a hazai tranzakciós piac – derül…
Tovább olvasom >