Így változtak az FMCG-piac árai 2019-hez képest
A Wood & Company elemzése alapján átlagosan 4,6 százalékkal drágább a húsvéti bevásárlás, mint 2019-ben volt.
A járványügyi korlátozások miatt idén teljesen más a vásárlás élménye, mint tavaly ilyenkor, de a koronavírusnak mást is „köszönhetünk”. Mégpedig azt, hogy vásárlásainkat jobban megtervezzük, aminek köszönhetően a legtöbben nem minden nap, hanem csak néhány naponta keresik fel az üzleteket.
„Ez azonban semmit nem változtat azon, hogy a szlovákiaiak jelenleg több tíz százalékkal több pénzt hagynak ott az élelmiszerüzletekben, mint egy évvel ezelőtt. Ez azzal függ össze, hogy az éttermek bezártak, emiatt pedig az emberek otthon tartózkodnak és otthon is esznek”
– nyilatkozta Eva Sadovská, a Wood & Company elemzője.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >Komáromon túl olcsóbb az élet? – A magyar vásárlók tömegesen járnak Szlovákiába spórolni
Az Mfor.hu tesztje szerint a szlovákiai Komárom diszkontáruházaiban jelentős árkülönbségek…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >