Így változtak az FMCG-piac árai 2019-hez képest
A Wood & Company elemzése alapján átlagosan 4,6 százalékkal drágább a húsvéti bevásárlás, mint 2019-ben volt.
A járványügyi korlátozások miatt idén teljesen más a vásárlás élménye, mint tavaly ilyenkor, de a koronavírusnak mást is „köszönhetünk”. Mégpedig azt, hogy vásárlásainkat jobban megtervezzük, aminek köszönhetően a legtöbben nem minden nap, hanem csak néhány naponta keresik fel az üzleteket.
„Ez azonban semmit nem változtat azon, hogy a szlovákiaiak jelenleg több tíz százalékkal több pénzt hagynak ott az élelmiszerüzletekben, mint egy évvel ezelőtt. Ez azzal függ össze, hogy az éttermek bezártak, emiatt pedig az emberek otthon tartózkodnak és otthon is esznek”
– nyilatkozta Eva Sadovská, a Wood & Company elemzője.
Kapcsolódó cikkeink
A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerárakban az EPR-díjak miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
