Így ünnepel a dm: 30 év, 30 millió forintos pályázat civileknek
Személyes tanácsadás, digitális tudástár, prevenciós szűrések – támogató eszközök széles sorával segítette a dm a vásárlók és a kollégák egészségének megőrzését az idei évben. A vállalat a 30. születésnapját ünnepli, ez alkalomból egy 30 millió forintos civil pályázattal is készül a drogéria.
Kevés szó esik a nők és férfiak testi adottságainak különbségeiről és eltérő igényeiről, miközben az életkörülmények, a nemspecifikus szerepek, egyedi testi jellemzők – például a női ciklus – más-más igényeket szülnek, nem beszélve a női reflexió sajátosságairól a testet és a környezetet érintően is. A dm ezen szeretett volna változtatni, amikor a női egészség témáját zászlajára tűzte.
A dm szeretne új impulzusokat adni az egészséges életmódhoz, segítséget nyújtani, felkarolni a tabutémákat, és felhívni a figyelmet az új trendekre. A drogéria szortimentkompetenciájának kiemelkedő területe az egészségvédelem, polcain preventív és tüneteket enyhítő termékek is nagy számban megtalálhatók. A vevők 90 százaléka és a dolgozók 95 százaléka nő, adja magát, hogy átfogó program keretében foglalkozzanak a témával. A dm az egészségtudatosságot komplexen, a testi, szellemi és lelki aspektusokat együtt igyekezett a középpontba állítani idén, tavasszal egy egészségkamion roadshow-t is elindítottak.
A dm mindig is figyelt arra, hogy társadalmi ügyekben is aktívan részt vegyen, ezért a 30. jubileum alkalmából Test.Lélek.Közösség címmel 30 millió forintos keretösszegű pályázatot írnak ki civil szervezetek számára a női egészség támogatásának témakörében, fókuszálva a testi, lelki egészségre, valamint a közösségek és az altruista cselekedetek erejére.
A dm elkötelezetten hisz abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni az őket körülvevő társadalmi, gazdasági és ökológiai környezet életében. Ebben a munkában kívánja támogatni őket ez a pályázat, amelynek szakmai lebonyolításában a Civil Impact Nonprofit Kft. segíti a munkát. Az egyes kategóriák nyertes projektjeinek kiválasztásához szakértő zsűrit kértek fel, akik a lebonyolító és a pályázatot kiíró dm-mel közösen döntenek majd. A lelki egészség témakörében Al Ghaoui Hesna, riporter, író segíti a munkát, a testi egészséget célzó projektek felelőse Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk, anyukám! mozgalom alapítója, míg a közösségépítést középpontba helyező kezdeményezések értékelését Vecsei H. Miklós színész, a POKET-közösség alapítója vállalta.
A részletes pályázati kiírás elérhető itt: dm – Együtt Egymásért (dm-egyuttegymasert.hu)
A dm az elmúlt években számos fontos lépést, intézkedést, folyamatot indított el annak érdekében, hogy társadalmunk egészségi állapotát, mentális egészségét javítsa, és egy egészségesebb világ megteremtéséhez járuljon hozzá civil szervezeti partnerségek kialakításával is. A pályázat kiírójának felelős vállalatként egyértelmű célja olyan, az egészségfejlesztéshez, az egészségügyi prevencióhoz kapcsolódó területek kiaknázása, amelyek hosszútávon hozzájárulnak elsősorban a nők egészségének támogatásához.
Összesen 12 európai országban indított a dm kampányt a női egészség témakörében, és olyan tényezőkre is felhívták a figyelmet, amelyek különösen a nők egészsége szempontjából számítanak relevánsnak és vizsgálandónak. A kollégák számára is szűrésekkel készültek, továbbá egyéves egészségbiztosítási csomaggal lepték meg munkatársaikat.
Sok idő telt el az 1993-as első boltnyitás óta, mégis elmondható, hogy egy gondolat hatja át a drogéria működését: a középpontban az ember áll. Legyen az a vásárló, akinek elégedettségért napról napra dolgoznak vagy saját munkatársuk, akinek lojalitása erőssé teszi a vállalatot a legnehezebb helyzetekben is. A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak, a cég társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság terén tett lépéseinek fontos szerepe van abban, hogy a dm mára Magyarország piacvezető drogériájaként várja a vásárlókat nap mint nap.
A dm-drogerie markt-ról röviden
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúrkozmetikumokból.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm-történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >