Így töltődnek fel a magyar autósok: 16 millió hot dog és 5,6 millió liter kávé fogyott a MOL-nál
Kétszer kijönne a Budapest-London távolság, ha a MOL hálózatában megvásárolt hot dogokat egymás mellé tennénk, júniusban pedig annyi “Rossi kedvence” capuccino fogyott, hogy a teltházas Puskás Aréna minden vendégére jutna belőle egy csésze. A MOL megvizsgálta a Fresh Corner és az 1.000.000 magyarországi felhasználóval rendelkező MOL MOVE applikáció vásárlási adatait, amelyből kiderült: a magyar autósok igazi kávé és hot dog rajongók lettek az elmúlt években. A MOL digitális hűségprogramja tovább erősít: a vállalat megállapodást írt alá a világklasszis Milák Kristóffal, akivel a jövőben a MOL MOVE arcaként találkozhatnak a fogyasztók.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/Milak-Kristof_Orosz-Andras.jpg)
Milák Kristóf és Orosz András
A MOL a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, teljes mértékben digitalizált hűségprogramot indított 2022 januárjában. Az applikáció pillanatok alatt népszerű lett a vásárlók körében, mostanra pedig már 1.000.000 fölé nőtt a hazai regisztrált felhasználók száma.
A MOVE alkalmazásban a fiókok tulajdonosai nyomon követhetik pontegyenlegüket, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát is. A pontok gyűjtésével lehet szintet lépni, ahol az automatikus és egyre bővülő kedvezmények mellett személyre szabott kedvezmények várják a felhasználót.
A MOL MOVE kulcseleme a játék, azaz a gamifikált promóciók rendszere és az egymásra épülő kedvezmények struktúrája, ezt pedig kifejezetten kedvelik a fogyasztók: a visszajelzések alapján a MOVE használók 80%-a kifejezetten előnyösnek tartja a Silver szinttől elérhető állandó üzemanyag-kedvezményt, játékok között pedig a virtuális MOVE „kaparós sorsjegy” a favorit: a tagok 78%-a választotta ezt kedvenc funkciójának.
A MOL megvizsgálta a Fresh Corner termékekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat is. Az adatokból kiderült, hogy a magyar autósok körében a hot dog az igazi kedvenc: 2020 óta 16 millió Pick grillkolbásszal készülő hot dog fogyott, és minden negyediket MOL MOVE felhasználó vásárolta. A mennyiséget jól érzékelteti, hogy kétszer kijönne a Budapest-London távolság, ha a megvásárolt hot dogokat egymás mellé tennénk. A népszerűségnek több oka is van: a felhasználók 63%-a az ízvilágot, míg 52%-uk a praktikus fogyasztást jelölte meg első helyen. Minden harmadik megkérdezett nemcsak magának, hanem másnak is szokott vásárolni a termékből.
A magyar autósok kávéfogyasztásáról is sokat megtudhatunk a MOL MOVE adataiból: a hűségprogram indulása óta 19 millió csésze fogyott a MOL kúthálózatában, amiből 4,5 milliót az alkalmazás felhasználói vásároltak meg. Az ízvilág ennél a terméknél is döntő szempont, a fogyasztók egynegyede egyenesen kényeztetésként értékeli a Fresh Corner kávé fogyasztását. A nők elkötelezettebbek, mint a férfiak, ők magasabb arányban fordulnak elő gyakran visszatérő vendégek között: csaknem minden harmadik női sofőr rendszeres fogyasztó.
A MOL vásárlói a kávé mellett a focit is szeretik: Marco Rossi kedvenc capuccinoját a júniusi bevezetés óta már 63 000-en választották a „szokásos” helyett. Ez azt jelenti, hogyha a következő meccsen a Mester szeretné megvendégelni a szurkolókat egy kávéra, a teltházas Puskás Aréna majdnem minden vendégének jutna egy az olasz szakember által megálmodott különlegességből.
A MOVE felhasználói adataiból az is kiderült, mennyire hűségesek a magyar emberek: 65 279-en minden tankoláshoz ugyanazt a töltőállomást választják.
És hogy a milliós számokon túl mivel erősít még a MOVE? Júniustól újabb meglepetéssel készül a MOL, ugyanis a világklasszis Milák Kristóffal nemrég aláírt együttműködési megállapodás révén az olimpiai bajnok úszó a MOL Move applikáció-alapú digitális hűségprogram hazai „arcává” válik.
„Nagyon örülünk annak, hogy Kristóf mostantól a mi „csapatunkat” erősíti – immáron több mint egymillióan vagyunk a MOVE közösségében, ami elméletben azt jelenti, hogy a magyar lakosság 10%-a a mi applikációnkat használja, a MOVE felületén lebonyolított elképesztő 26 milliós éves tranzakciószámmal. A kiválóságunkat mi sem bizonyítja jobban, mint hogy nemrég az International Loyalty Awards 2023 London rendezvényén kategóriagyőztes lett a MOL Move. Bízunk abban, hogy Kristóffal való együttműködésünk részeként még több emberhez tudunk majd eljutni, és egyre több hazai autós fogja megtapasztalni a személyre szabott akciók és kedvezmények egymásra épülő rendszerét.”
– nyilatkozta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics…
Tovább olvasom >Várják az éttermek a használt olaj begyűjtéséért járó pénzt
Sok magyar vendéglátóhely még mindig várja a MOHU-tól a félévnyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >