Így tiszteleg a Rézangyal a gyümölcsök előtt
Egy prémium pálinkát csak nagy odafigyeléssel, műgonddal válogatott gyümölcsökből lehet előállítani, magas szaktudású párlatmesterek közreműködésével. Márton András, a Rézangyal blendmestere egy kisfilmen keresztül mutatja be, hogy a házasítás révén hogyan találnak tökéletesen egymásra a gyümölcsök különböző íz- és illatkarakterei.
A blendelés mint eljárás és mint kifejezés, Skóciából származik, házasítást jelent. A tökélyre fejlesztett házasítás képes az ezernyi változóból állandó csúcsminőséget alkotni. Ez az eljárás a közös a portóiban, a champagne-ban és a Rézangyal-pálinkákban. A házasítás a legösszetettebb karakterrel rendelkező és a legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja, amely kiküszöböli a különböző évjáratok okozta eltéréseket.
A Rézangyal Márton András vezetésével így alkot több eltérő íz és illat karakterrel bíró pálinkából egy újat: a legjobbat. A Rézangyal prémiumkollekció pálinkái egytől egyig igazi mesterművek, megalkotásukhoz fáradhatatlan kísérletezésre, eltökéltségre, kiváló alapanyagokra és határozott elképzelésre volt szükség.
A kajszibarack, Irsai Olivér szőlő-, szilva-, érlelt alma- és meggypálinkából álló Rézangyal prémium kollekció 2019 nyarán mutatkozott be.
“Ezeket, az akár különböző eljárással készített pálinkákat egyenként bíráltuk, majd osztályoztuk a legfőbb jegyek és karakterek mentén, végül pedig felvázoltuk ezek íztérképét. A prémium kollekció tagjait úgy választottuk ki, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra. Találkozik bennük hazánk legelismertebb pálinkamestereinek tudása, a szakma szeretete, a válogatott gyümölcsök és alapanyagok, nem utolsó sorban az a töretlen kísérletező kedv, amelynek végeredménye minden üvegben megtalálható” – fogalmazott Márton András, a Rézangyal blendmestere, aki minden egyes palackon aláírásával vállal garanciát a kivételes ízélményért.
Márton András munkáját és a házasítás folyamatát mutatja be az alábbi videó, amelyet a HEYTHERE agency (www.heythere.hu) készített.
A videót itt lehet megnézni.
Kapcsolódó cikkeink
Visszajönnek a klasszikus pálinkaízek
2024 igazán jó évnek számított a gyümölcsök tekintetében az Alföldön,…
Tovább olvasom >Szűkülő piacon kell boldogulniuk a pálinkafőzdéknek
A magyar pálinkafőzdék egyre nehezebb helyzetben találják magukat, ahogy a…
Tovább olvasom >Zsugorodó polcokon
Piac, természet, jogszabályok – egyik sem kímélte túlságosan a minőségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >