Így segíti a PICK az iskolakezdést
A népszerű magyar márka az idei iskolakezdést túltöltött termékkel támogatja. 2022-ben már számos alkalommal találkozhattak a fogyasztók a PICK egyedi ajánlataival, az év hátralévő részében pedig a márka továbbra is többet szeretne adni fogyasztóinak.
A PICK idén plusz gondoskodással támogatja az iskolakezdést, a tízórai szendvicsek és uzsonnák elengedhetetlen hozzávalóihoz, a legnépszerűbb szeletelt Szalametti szalámikhoz és PICK párizsikhoz ugyanis +11%-ot ad ajándékba augusztus és szeptember hónapokban. A PICK ráadásul egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak: például a PICK Téliszalámi május óta egészen augusztus végig +11 százalékkal túltöltve kerül a polcokra, júliusban és augusztusban pedig tálcás PICK friss hús vásárlásával értékes vásárlási utalványokat nyerhettek az egyik üzletlánc vásárlói. Ezenkívül a márka egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várja a fogyasztókat az üzletekben.
„Azt hiszem minden szülő nevében mondhatom, hogy a szeptember sok feladattal és extra kiadásokkal jár, emiatt szerettük volna meglepni a családokat, ezzel is megkönnyítve ezt az időszakot számukra. Idén sok izgalmas promócióval készültünk már a fogyasztóknak és mindenkit biztosíthatok, hogy az év hátralevő részében is az vezérel bennünket, hogy az utánozhatatlan ízek mellett többet tudjunk adni, természetesen a megszokott PICK minőségben. A PICK egy több mint 150 éves tapasztalattal bíró, magyar márka, mondhatni a magyarok márkája. Így számunkra kiemelten fontos, hogy termékeinkkel és aktivitásainkkal élményeket, értéket adjunk fogyasztóinknak. Emellett felelős vállalatként jó példával szeretnénk járni mindenki előtt, a magyar embereket érintő közös, akár nehéz helyzetek támogatásában”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett, senior brand manager, a PICK képviseletében.
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >