Így segíti a PICK az iskolakezdést
A népszerű magyar márka az idei iskolakezdést túltöltött termékkel támogatja. 2022-ben már számos alkalommal találkozhattak a fogyasztók a PICK egyedi ajánlataival, az év hátralévő részében pedig a márka továbbra is többet szeretne adni fogyasztóinak.

Jön a szendvicsek időszaka
A PICK idén plusz gondoskodással támogatja az iskolakezdést, a tízórai szendvicsek és uzsonnák elengedhetetlen hozzávalóihoz, a legnépszerűbb szeletelt Szalametti szalámikhoz és PICK párizsikhoz ugyanis +11%-ot ad ajándékba augusztus és szeptember hónapokban. A PICK ráadásul egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak: például a PICK Téliszalámi május óta egészen augusztus végig +11 százalékkal túltöltve kerül a polcokra, júliusban és augusztusban pedig tálcás PICK friss hús vásárlásával értékes vásárlási utalványokat nyerhettek az egyik üzletlánc vásárlói. Ezenkívül a márka egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várja a fogyasztókat az üzletekben.
„Azt hiszem minden szülő nevében mondhatom, hogy a szeptember sok feladattal és extra kiadásokkal jár, emiatt szerettük volna meglepni a családokat, ezzel is megkönnyítve ezt az időszakot számukra. Idén sok izgalmas promócióval készültünk már a fogyasztóknak és mindenkit biztosíthatok, hogy az év hátralevő részében is az vezérel bennünket, hogy az utánozhatatlan ízek mellett többet tudjunk adni, természetesen a megszokott PICK minőségben. A PICK egy több mint 150 éves tapasztalattal bíró, magyar márka, mondhatni a magyarok márkája. Így számunkra kiemelten fontos, hogy termékeinkkel és aktivitásainkkal élményeket, értéket adjunk fogyasztóinknak. Emellett felelős vállalatként jó példával szeretnénk járni mindenki előtt, a magyar embereket érintő közös, akár nehéz helyzetek támogatásában”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett, senior brand manager, a PICK képviseletében.
Kapcsolódó cikkeink
Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >Mikor vásárolnak be a családok? Így alakul az iskolakezdési szezon a SPAR-nál
Különlegesen széles választékkal és a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös jótékonysági…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >