Így segíti a PICK az iskolakezdést
A népszerű magyar márka az idei iskolakezdést túltöltött termékkel támogatja. 2022-ben már számos alkalommal találkozhattak a fogyasztók a PICK egyedi ajánlataival, az év hátralévő részében pedig a márka továbbra is többet szeretne adni fogyasztóinak.

Jön a szendvicsek időszaka
A PICK idén plusz gondoskodással támogatja az iskolakezdést, a tízórai szendvicsek és uzsonnák elengedhetetlen hozzávalóihoz, a legnépszerűbb szeletelt Szalametti szalámikhoz és PICK párizsikhoz ugyanis +11%-ot ad ajándékba augusztus és szeptember hónapokban. A PICK ráadásul egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak: például a PICK Téliszalámi május óta egészen augusztus végig +11 százalékkal túltöltve kerül a polcokra, júliusban és augusztusban pedig tálcás PICK friss hús vásárlásával értékes vásárlási utalványokat nyerhettek az egyik üzletlánc vásárlói. Ezenkívül a márka egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várja a fogyasztókat az üzletekben.
„Azt hiszem minden szülő nevében mondhatom, hogy a szeptember sok feladattal és extra kiadásokkal jár, emiatt szerettük volna meglepni a családokat, ezzel is megkönnyítve ezt az időszakot számukra. Idén sok izgalmas promócióval készültünk már a fogyasztóknak és mindenkit biztosíthatok, hogy az év hátralevő részében is az vezérel bennünket, hogy az utánozhatatlan ízek mellett többet tudjunk adni, természetesen a megszokott PICK minőségben. A PICK egy több mint 150 éves tapasztalattal bíró, magyar márka, mondhatni a magyarok márkája. Így számunkra kiemelten fontos, hogy termékeinkkel és aktivitásainkkal élményeket, értéket adjunk fogyasztóinknak. Emellett felelős vállalatként jó példával szeretnénk járni mindenki előtt, a magyar embereket érintő közös, akár nehéz helyzetek támogatásában”
– mondta el Szabó-Spanyol Henriett, senior brand manager, a PICK képviseletében.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Tízből nyolc magyar ezt csomagolja a hátizsákba, ha kirándulni indul
Tavasz, napsütés, szabad levegő – indul a túraszezon. A PICK…
Tovább olvasom >További cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >