Így segíti a PICK az iskolakezdést

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 08. 22. 09:56

A népszerű magyar márka az idei iskolakezdést túltöltött termékkel támogatja. 2022-ben már számos alkalommal találkozhattak a fogyasztók a PICK egyedi ajánlataival, az év hátralévő részében pedig a márka továbbra is többet szeretne adni fogyasztóinak.

Jön a szendvicsek időszaka

A PICK idén plusz gondoskodással támogatja az iskolakezdést, a tízórai szendvicsek és uzsonnák elengedhetetlen hozzávalóihoz, a legnépszerűbb szeletelt Szalametti szalámikhoz és PICK párizsikhoz ugyanis +11%-ot ad ajándékba augusztus és szeptember hónapokban. A PICK ráadásul egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet nyújtson a fogyasztóknak: például a PICK Téliszalámi május óta egészen augusztus végig +11 százalékkal túltöltve kerül a polcokra, júliusban és augusztusban pedig tálcás PICK friss hús vásárlásával értékes vásárlási utalványokat nyerhettek az egyik üzletlánc vásárlói. Ezenkívül a márka egész évben szinte folyamatosan árakciókkal, összecsomagolásokkal és különféle nyereményjátékokkal, promóciókkal várja a fogyasztókat az üzletekben.

„Azt hiszem minden szülő nevében mondhatom, hogy a szeptember sok feladattal és extra kiadásokkal jár, emiatt szerettük volna meglepni a családokat, ezzel is megkönnyítve ezt az időszakot számukra. Idén sok izgalmas promócióval készültünk már a fogyasztóknak és mindenkit biztosíthatok, hogy az év hátralevő részében is az vezérel bennünket, hogy az utánozhatatlan ízek mellett többet tudjunk adni, természetesen a megszokott PICK minőségben. A PICK egy több mint 150 éves tapasztalattal bíró, magyar márka, mondhatni a magyarok márkája. Így számunkra kiemelten fontos, hogy termékeinkkel és aktivitásainkkal élményeket, értéket adjunk fogyasztóinknak. Emellett felelős vállalatként jó példával szeretnénk járni mindenki előtt, a magyar embereket érintő közös, akár nehéz helyzetek támogatásában”

– mondta el Szabó-Spanyol Henriett, senior brand manager, a PICK képviseletében.

Kapcsolódó cikkeink