Így rendeltünk és fizettünk nyáron
A magyarok nyáron is előszeretettel rendeltek ételt házhoz, a vásárlói kosár mérete a kánikula hatására sem csökkent. Reggelire átlagosan 3500 forintot költöttünk, az ebéd a 4000-et is elérte, a vacsora ára pedig 4200 forint is lehetett a rendelőknél.
A hamarosan foodpandaként működő szolgáltatás 6000 éttermi partnere mellett ma már több mint 500 partnerüzletből kérhetnek a megrendelők házhozszállítást akár 30 percen belül.
A rendelt ételt legszívesebben készpénzmentesen fizették a rendelők, az online fizetések aránya az idei év minden hónapjában meghaladta a 80 százalékot. A webes ételrendelés felpörgése összefügg a pandémiával: a Fizetési Élmény Riport szerint a magyarok 15 százaléka gyakrabban rendel online élelmiszert a világjárvány kitörése óta. Kezdenek megtörni a korosztályok digitalizáltságáról szóló mantrák: a pandémia miatt bekövetkező változások az idősebb korosztályt is behúzták az e-kereskedelembe, olyannyira, hogy a hetente online vásárlók között az 55-60 év közöttiek vezetik a rangsort.//
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >Eláll az Uber a tajvani Foodpanda felvásárlásától
Végleg lemondott az Uber a Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >