Így rendeltünk és fizettünk nyáron
A magyarok nyáron is előszeretettel rendeltek ételt házhoz, a vásárlói kosár mérete a kánikula hatására sem csökkent. Reggelire átlagosan 3500 forintot költöttünk, az ebéd a 4000-et is elérte, a vacsora ára pedig 4200 forint is lehetett a rendelőknél.
A hamarosan foodpandaként működő szolgáltatás 6000 éttermi partnere mellett ma már több mint 500 partnerüzletből kérhetnek a megrendelők házhozszállítást akár 30 percen belül.
A rendelt ételt legszívesebben készpénzmentesen fizették a rendelők, az online fizetések aránya az idei év minden hónapjában meghaladta a 80 százalékot. A webes ételrendelés felpörgése összefügg a pandémiával: a Fizetési Élmény Riport szerint a magyarok 15 százaléka gyakrabban rendel online élelmiszert a világjárvány kitörése óta. Kezdenek megtörni a korosztályok digitalizáltságáról szóló mantrák: a pandémia miatt bekövetkező változások az idősebb korosztályt is behúzták az e-kereskedelembe, olyannyira, hogy a hetente online vásárlók között az 55-60 év közöttiek vezetik a rangsort.//
Kapcsolódó cikkeink
Eláll az Uber a tajvani Foodpanda felvásárlásától
Végleg lemondott az Uber a Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >Kiugróan növekszik a csípős ételek iránti igény hazánkban
A magyarok számára elképzelhetetlen a konyha csípős íz nélkül, ráadásul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 1 millió vendég érkezett a magyarországi szállashelyekre
2025 februárjában tovább erősödött a magyar turizmus: több mint 1…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >Történelmi rekordot döntött tavaly a globális hotelipar
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt…
Tovább olvasom >