Így látja a kiszállító
Tavaly év végén is összegezte a foodpanda az elmúlt egy év magyarországi házhoz rendelési szokásait, beleértve a fizetés jellemzőit. A kiszállítással foglalkozó cég adatai alátámasztják a Mastercard éves Fizetés Élmény Riportjának azon megállapítását, amely szerint folyamatosan növekszik az online bankkártyás fizetések aránya, és egyre többen mentik el a rendszerben a kártyaadataikat.

Budapesten átlag 300 forinttal többet költöttek melegétel-rendelésre
Összességében fölényesen vezet a pizza és a hamburger a megkívánt melegételek között: az elmúlt egy év összes melegétel-rendeléseinek 27%-a volt pizza, 21%-a pedig hamburger. A magyaros ételek a rendelések 9, míg az amerikai finomságok 8%-át tették ki.
Budapesten rendelésenként átlag 300 forinttal többet költöttek melegétel-rendelésre, mint az ország egyéb területein, a fővároson belül pedig a második kerület vacsorarendelései tűntek ki az átlagból. A 17. kerületben élők inkább az ebédre költöttek többet, a 22. kerületiek pedig a reggelire áldozták a legtöbbet. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Harminc percen belüli házhozszállítást kínál az Aldi az Egyesült Államokban
Egy június 1-jei bejelentés szerint „virtuális kényelmi üzletet” indít az…
Tovább olvasom >Amszterdam az ipari negyedekbe szorítja a gyors házhoz szállítási raktárakat
Amszterdamban a városi tanács által jóváhagyott új területrendezési terv szerint…
Tovább olvasom >Saját házhozszállító flottával kísérletezik a HelloFresh
A HelloFresh az Egyesült Királyságban saját házhozszállító járműflottát tesztel Birmingham…
Tovább olvasom >További cikkeink
A negatív reklám is reklám – A nap képe
Mai képünk megállítótáblájának szövege nem a címben olvasható mondás logikája…
Tovább olvasom >Reklámfotó-készítő tanfolyam – A nap videója
Meghökkentő fotók készítése nem alapfokon, de könnyen utánozhatóan!
Tovább olvasom >Ismét keressük a HoReCa Hősöket!
Június végéig még lehet jelentkezni az idei HoReCa Hős címre,…
Tovább olvasom >