Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald’s új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek” első hazai ajánlatát a Liverpool és a magyar labdarúgó válogatott sztárjával együttműködésben összeállított menüt mutatja be. A menü és a tévészpot június 4-én debütált, a kampányhoz pedig werkfilm is készült, amelynek köszönhetően a színfalak mögé is bepillanthatunk.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/MCD_domi_mekis_kedvence-1024x768.jpeg)
Amerikai ízt kapott „Domi Mekis kedvence”
A Meki a világ egyik legismertebb márkája, Szoboszlai Dominik pedig az elmúlt pár évben igazi világsztárrá vált, nem volt kérdéses tehát, hogy az így összeállt csapatot egy hasonlóan világszínvonalú rendező egészítse ki. Az amerikai Justin Reardon olyan díjnyertes kampányokon dolgozott korábban, mint a Cannes-i Grand Prix-t elnyerő Budweiser „Whassup?!”, vagy a kultikus Nutrigrain „Feel Great”. Justin 8 éve él családjával Magyarországon, azonban ez az első reklámfilmje, amelyet hazánkban készített.
A werkfilmben Szoboszlai Dominik, Justin Reardon, valamint a hazai McDonald’s marketingcsapatának képviselője, Aniot Dávid meséli el, hogyan valósult meg ez a nem mindennapi együttműködés.
A „Mekis kedvencek” ajánlatok története a 2020-as Super Bowlra vezethető vissza, akkor mutatták be ugyanis az Egyesült
Államokban azt a „Famous Orders” című reklámszpotot, melynek üzenete szerint: „Bárkinek lehet kedvenc Mekis menüje”. A reklámfilm sikerén felbuzdulva a McDonald’s tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc Mekis menüjét. A Famous Orders, azaz a „Mekis kedvencek” így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre.
„Világszerte olyan hírességekkel dolgozott együtt a McDonald’s, mint Travis Scott, Mariah Carey, vagy akár Sergio Perez, tehát az inspirált bennünket, hogy hozzájuk hasonló hírességgel indítsuk a hazai kampányt.”mondja Aniot Dávid. A magyar hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc Mekis menüje került először terítékre. „Ez teljesen új felállás a hazai Mekinek is: ekkora sportikon, ilyen népszerűségnek örvendő sztár Magyarországon még talán sose volt, nagyon izgalmas együtt dolgozni vele és a menedzsmentjével”
– teszi hozzá Aniot Dávid.
Justin Reardon munkája jellegzetes amerikai stílusának és kreatív megközelítésének köszönhetően mindig is nagy feltűnést keltett. Mint elmondta, Justint különösen megragadta a „Domi Mekis kedvence” gólpassz koncepciója, ezért lelkesen vállalta a rendezői szerepet:
„Elolvastam a szkriptet és azonnal láttam, hogy ez pont nekem való: nagyszabású, filmes történetmesélés, szokatlan humorral.”
Szoboszlai Dominik, a modern magyar foci legnagyobb sztárja is örömmel dolgozott a Mekivel ezen az izgalmas kampányon. Domi a pályán a tőle megszokott energiát és dinamizmust hozta a forgatásra is:
„Örültem, hogy a focipályán tudtuk csinálni a forgatást, úgy gondolom, illik hozzám ez a sztori.”
Kapcsolódó cikkeink
A McDonald’s-nak nem jött be az AI
A McDonald’s bejelentette, hogy megszünteti mesterséges intelligenciával működő rendelési technológiáját…
Tovább olvasom >Jelentős növekedés a gyorséttermi piacon: McDonald’s és Burger King sikeres évet zárt Magyarországon
2023-ban a McDonald’s és a Burger King is kiemelkedően teljesített…
Tovább olvasom >A McDonald’s videójából derül ki, mi lesz a tálcákon maradt hulladékkal
A hazai McDonald’s több mint negyed évszázada végzi szelektíven a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Lidl Magyarország élén
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke 2024. szeptemberétől a…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től történő kivezetését
Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től…
Tovább olvasom >A BKIK üdvözli a Kormány döntését a boltoknak előírt kötelező akciózás július 1-től történő kivezetéséről
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara több szakmai szervezettel egyetértésben már…
Tovább olvasom >