Így készül az ALDI a nyári szezonra – a Balatonon is
Az ALDI többek között gazdag szezonális választékkal, megújuló látványpékséggel és régiós borokkal készül a balatoni szezonra.
A tó körül található 15 ALDI üzlet választékában mindig is kelendő volt a friss pékáru. A vállalat idén számos üzletében modernizálja és bővíti „Azon melegében” látványpékségeit, így a nyári melegben is kényelmesen válogathatunk a frissen, helyben sütött pékáruk között.
A balatoni üzletek zömének szezonális kínálatában kiemelt helyet kapnak a regionális borok is, amelyekkel az ALDI a balatoni borászatokat népszerűsíti. Ez tovább erősíti az ALDI azon törekvését, hogy termékportfóliójában minél több, minőségi magyar terméket kínáljon vásárlóinak. „Mindenkori beszerzési politikánkat az adott ország fogyasztói igényei határozzák meg: ezek jellemzően minden országban a helyi termelőket és élelmiszergyártókat részesítik előnyben” – fogalmazott Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A gazdag kínálaton túl, a járványügyi helyzetnek és az ahhoz kapcsolódó rendeleteknek megfelelően, hosszabb nyitvatartással várja vásárlóit a nyári szezonban az ALDI.
Az üzleteken kívül már az ALDI UTAZÁS is felkészült a szezonra. A pihenni vágyóknak a népszerű európai úti célokon kívül számos balatoni nyaralást is kínál. Kezdődhet a nyár! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >