Így készül az ALDI a nyári szezonra – a Balatonon is
Az ALDI többek között gazdag szezonális választékkal, megújuló látványpékséggel és régiós borokkal készül a balatoni szezonra.

Bernhard Haider
országos ügyvezető
igazgató
ALDI Magyarország
A tó körül található 15 ALDI üzlet választékában mindig is kelendő volt a friss pékáru. A vállalat idén számos üzletében modernizálja és bővíti „Azon melegében” látványpékségeit, így a nyári melegben is kényelmesen válogathatunk a frissen, helyben sütött pékáruk között.
A balatoni üzletek zömének szezonális kínálatában kiemelt helyet kapnak a regionális borok is, amelyekkel az ALDI a balatoni borászatokat népszerűsíti. Ez tovább erősíti az ALDI azon törekvését, hogy termékportfóliójában minél több, minőségi magyar terméket kínáljon vásárlóinak. „Mindenkori beszerzési politikánkat az adott ország fogyasztói igényei határozzák meg: ezek jellemzően minden országban a helyi termelőket és élelmiszergyártókat részesítik előnyben” – fogalmazott Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A gazdag kínálaton túl, a járványügyi helyzetnek és az ahhoz kapcsolódó rendeleteknek megfelelően, hosszabb nyitvatartással várja vásárlóit a nyári szezonban az ALDI.
Az üzleteken kívül már az ALDI UTAZÁS is felkészült a szezonra. A pihenni vágyóknak a népszerű európai úti célokon kívül számos balatoni nyaralást is kínál. Kezdődhet a nyár! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >A Balaton és a kékszőlő
„A fogyasztók manapság a nagyon magas minőségű, könnyedebb vörösborokat keresik,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >IDEAAL™: a forradalmi szuperfehérje – Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >