Így készül az ALDI a nyári szezonra – a Balatonon is
Az ALDI többek között gazdag szezonális választékkal, megújuló látványpékséggel és régiós borokkal készül a balatoni szezonra.
![Bernhard Haider, Aldi](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/BHa_foto_9589_opt-scaled-e1622461607747-242x300.jpeg)
Bernhard Haider
országos ügyvezető
igazgató
ALDI Magyarország
A tó körül található 15 ALDI üzlet választékában mindig is kelendő volt a friss pékáru. A vállalat idén számos üzletében modernizálja és bővíti „Azon melegében” látványpékségeit, így a nyári melegben is kényelmesen válogathatunk a frissen, helyben sütött pékáruk között.
A balatoni üzletek zömének szezonális kínálatában kiemelt helyet kapnak a regionális borok is, amelyekkel az ALDI a balatoni borászatokat népszerűsíti. Ez tovább erősíti az ALDI azon törekvését, hogy termékportfóliójában minél több, minőségi magyar terméket kínáljon vásárlóinak. „Mindenkori beszerzési politikánkat az adott ország fogyasztói igényei határozzák meg: ezek jellemzően minden országban a helyi termelőket és élelmiszergyártókat részesítik előnyben” – fogalmazott Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A gazdag kínálaton túl, a járványügyi helyzetnek és az ahhoz kapcsolódó rendeleteknek megfelelően, hosszabb nyitvatartással várja vásárlóit a nyári szezonban az ALDI.
Az üzleteken kívül már az ALDI UTAZÁS is felkészült a szezonra. A pihenni vágyóknak a népszerű európai úti célokon kívül számos balatoni nyaralást is kínál. Kezdődhet a nyár! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >Mutatjuk a Balaton Legjobb Strandja 2024 győztesét
A gyenesdiási Diási Játék Strand nyerte el a Balaton Legjobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >