Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó fogyasztói igényekre a frissítő, szezonális ízek iránt. Az új választékban jelentős szerepet kapnak a tonikos jeges kávék három új változatában: a Tonic Water Sparkling Espresso, a Bitter Lemon Sparkling Espresso és a Ginger Ale Sparkling Espresso. Ezenfelül a kínálatot gazdagítják egzotikus rózsaszín frissítők és a napfényes hangulatot idéző ízkombinációk.
A vállalat különös figyelmet fordít a kávékülönlegességek hűsítő hatására, illetve a desszertkedvelők számára is kínál vonzó újdonságokat, mint a Crème Brulée Cream Cold Foam és a Chocolate Cream Cold Brew, melyek a kávézást a cukrászati mesterművekkel ötvözik. A Starbucks továbbra is lehetővé teszi a tejalternatívák díjmentes választását, ezzel is kielégítve a változatos fogyasztói igényeket. Az új termékekkel a vállalat nemcsak a nyári szezon kezdetét ünnepli, hanem a különleges kávéélmények iránti elkötelezettségét is hangsúlyozza.
Kapcsolódó cikkeink
Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >