Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó fogyasztói igényekre a frissítő, szezonális ízek iránt. Az új választékban jelentős szerepet kapnak a tonikos jeges kávék három új változatában: a Tonic Water Sparkling Espresso, a Bitter Lemon Sparkling Espresso és a Ginger Ale Sparkling Espresso. Ezenfelül a kínálatot gazdagítják egzotikus rózsaszín frissítők és a napfényes hangulatot idéző ízkombinációk.
A vállalat különös figyelmet fordít a kávékülönlegességek hűsítő hatására, illetve a desszertkedvelők számára is kínál vonzó újdonságokat, mint a Crème Brulée Cream Cold Foam és a Chocolate Cream Cold Brew, melyek a kávézást a cukrászati mesterművekkel ötvözik. A Starbucks továbbra is lehetővé teszi a tejalternatívák díjmentes választását, ezzel is kielégítve a változatos fogyasztói igényeket. Az új termékekkel a vállalat nemcsak a nyári szezon kezdetét ünnepli, hanem a különleges kávéélmények iránti elkötelezettségét is hangsúlyozza.
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a strandbüfé: már 4289 forint az átlagos „strandkombó” ára a Balatonnál
Mennyibe kerül egy lángos a Balatonnál? 2025 nyarára tovább nőttek…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Procter & Gamble élén
A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy 2026. január 1-jétől…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >