Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó fogyasztói igényekre a frissítő, szezonális ízek iránt. Az új választékban jelentős szerepet kapnak a tonikos jeges kávék három új változatában: a Tonic Water Sparkling Espresso, a Bitter Lemon Sparkling Espresso és a Ginger Ale Sparkling Espresso. Ezenfelül a kínálatot gazdagítják egzotikus rózsaszín frissítők és a napfényes hangulatot idéző ízkombinációk.
A vállalat különös figyelmet fordít a kávékülönlegességek hűsítő hatására, illetve a desszertkedvelők számára is kínál vonzó újdonságokat, mint a Crème Brulée Cream Cold Foam és a Chocolate Cream Cold Brew, melyek a kávézást a cukrászati mesterművekkel ötvözik. A Starbucks továbbra is lehetővé teszi a tejalternatívák díjmentes választását, ezzel is kielégítve a változatos fogyasztói igényeket. Az új termékekkel a vállalat nemcsak a nyári szezon kezdetét ünnepli, hanem a különleges kávéélmények iránti elkötelezettségét is hangsúlyozza.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >