Így kell növelni az átkattintási arányt és lojális vásárlóközönséget kialakítani
Hogyan tűnjön ki egy márka versenytársai közül hosszú távon, és hogyan szerezzen prémium pozíciót a temérdek hirdetés között? A natív hirdetések egyre nagyobb teret hódítanak a marketing területen, és egyik legkedveltebb hirdetési formává vált az utóbbi években.
A hirdetők munkáját egyáltalán nem könnyíti meg, hogy a magyar netezők reklámkerülők, így sok esetben az online médiumok főleg cikknek tűnő reklámokkal, azaz natív hirdetéssel jutnak bevételhez. De hogyan tűnjön ki egy márka a tömegből, ha brandként egy online reklámújságban átlagosan 150 másik termékkel kell versenyeznie egy vásárló figyelméért?
Annak érdekében, hogy a hirdetés célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el a márkának. Természetesen nem mindegy milyen platformon jelenítjük meg a hirdetéseinket, a brand highlight pontosan az az eszköz, amely könnyedén belesimul az adott portál vagy applikáció tartalmába, témájába. Vannak olyan applikációk, ahol a vásárlók az aktuális kedvezmények, ajánlatok közül válogathatnak és az ide elhelyezett márka hirdetése a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt. Ezzel lehetőséget ad a vásárlásra való aktív bevonódásra és az adott márka iránti elköteleződésre. Amíg a natív az ügyféligényre létrejövő tartalmat, releváns cikket jelenti, addig a brand highlight ügyféligényen alapuló, de a célközönség számára releváns hirdetési típus. Ez utóbbit releváns környezetben teszik közzé, ahol a vásárló aktívan keres valamilyen termék, kedvezmény vagy ajánlat után és a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt, ösztönözve az adott márka termékeinek megvásárlására.
Ahogy változnak a trendek, fogyasztói szokások és igények, úgy kell ezekhez alkalmazkodnia a marketing eszközöknek is. Ezt a megoldást kínálja a prospecto.hu is – mondják az Offerista Group munkatársai.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >