Így kell növelni az átkattintási arányt és lojális vásárlóközönséget kialakítani
Hogyan tűnjön ki egy márka versenytársai közül hosszú távon, és hogyan szerezzen prémium pozíciót a temérdek hirdetés között? A natív hirdetések egyre nagyobb teret hódítanak a marketing területen, és egyik legkedveltebb hirdetési formává vált az utóbbi években.
A hirdetők munkáját egyáltalán nem könnyíti meg, hogy a magyar netezők reklámkerülők, így sok esetben az online médiumok főleg cikknek tűnő reklámokkal, azaz natív hirdetéssel jutnak bevételhez. De hogyan tűnjön ki egy márka a tömegből, ha brandként egy online reklámújságban átlagosan 150 másik termékkel kell versenyeznie egy vásárló figyelméért?
Annak érdekében, hogy a hirdetés célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el a márkának. Természetesen nem mindegy milyen platformon jelenítjük meg a hirdetéseinket, a brand highlight pontosan az az eszköz, amely könnyedén belesimul az adott portál vagy applikáció tartalmába, témájába. Vannak olyan applikációk, ahol a vásárlók az aktuális kedvezmények, ajánlatok közül válogathatnak és az ide elhelyezett márka hirdetése a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt. Ezzel lehetőséget ad a vásárlásra való aktív bevonódásra és az adott márka iránti elköteleződésre. Amíg a natív az ügyféligényre létrejövő tartalmat, releváns cikket jelenti, addig a brand highlight ügyféligényen alapuló, de a célközönség számára releváns hirdetési típus. Ez utóbbit releváns környezetben teszik közzé, ahol a vásárló aktívan keres valamilyen termék, kedvezmény vagy ajánlat után és a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt, ösztönözve az adott márka termékeinek megvásárlására.
Ahogy változnak a trendek, fogyasztói szokások és igények, úgy kell ezekhez alkalmazkodnia a marketing eszközöknek is. Ezt a megoldást kínálja a prospecto.hu is – mondják az Offerista Group munkatársai.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >