Így kell növelni az átkattintási arányt és lojális vásárlóközönséget kialakítani

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 04. 27. 11:01

Hogyan tűnjön ki egy márka versenytársai közül hosszú távon, és hogyan szerezzen prémium pozíciót a temérdek hirdetés között? A natív hirdetések egyre nagyobb teret hódítanak a marketing területen, és egyik legkedveltebb hirdetési formává vált az utóbbi években.


A hirdetők munkáját egyáltalán nem könnyíti meg, hogy a magyar netezők reklámkerülők, így sok esetben az online médiumok főleg cikknek tűnő reklámokkal, azaz natív hirdetéssel jutnak bevételhez. De hogyan tűnjön ki egy márka a tömegből, ha brandként egy online reklámújságban átlagosan 150 másik termékkel kell versenyeznie egy vásárló figyelméért?

Annak érdekében, hogy a hirdetés célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el a márkának. Természetesen nem mindegy milyen platformon jelenítjük meg a hirdetéseinket, a brand highlight pontosan az az eszköz, amely könnyedén belesimul az adott portál vagy applikáció tartalmába, témájába. Vannak olyan applikációk, ahol a vásárlók az aktuális kedvezmények, ajánlatok közül válogathatnak és az ide elhelyezett márka hirdetése a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt. Ezzel lehetőséget ad a vásárlásra való aktív bevonódásra és az adott márka iránti elköteleződésre. Amíg a natív az ügyféligényre létrejövő tartalmat, releváns cikket jelenti, addig a brand highlight ügyféligényen alapuló, de a célközönség számára releváns hirdetési típus. Ez utóbbit releváns környezetben teszik közzé, ahol a vásárló aktívan keres valamilyen termék, kedvezmény vagy ajánlat után és a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt, ösztönözve az adott márka termékeinek megvásárlására.

Ahogy változnak a trendek, fogyasztói szokások és igények, úgy kell ezekhez alkalmazkodnia a marketing eszközöknek is. Ezt a megoldást kínálja a prospecto.hu is – mondják az Offerista Group munkatársai.

 

 

 

Kapcsolódó cikkeink