Így kell növelni az átkattintási arányt és lojális vásárlóközönséget kialakítani
Hogyan tűnjön ki egy márka versenytársai közül hosszú távon, és hogyan szerezzen prémium pozíciót a temérdek hirdetés között? A natív hirdetések egyre nagyobb teret hódítanak a marketing területen, és egyik legkedveltebb hirdetési formává vált az utóbbi években.
A hirdetők munkáját egyáltalán nem könnyíti meg, hogy a magyar netezők reklámkerülők, így sok esetben az online médiumok főleg cikknek tűnő reklámokkal, azaz natív hirdetéssel jutnak bevételhez. De hogyan tűnjön ki egy márka a tömegből, ha brandként egy online reklámújságban átlagosan 150 másik termékkel kell versenyeznie egy vásárló figyelméért?
Annak érdekében, hogy a hirdetés célzottan érje el a fogyasztót, erősebb bevonódást és elköteleződést generáljon, egy újfajta hirdetési eszköz került kifejlesztésre: ez a brand highlight. Ennek segítségével minőségi megjelenést és egyben minőségi célközönséget érhetünk el a márkának. Természetesen nem mindegy milyen platformon jelenítjük meg a hirdetéseinket, a brand highlight pontosan az az eszköz, amely könnyedén belesimul az adott portál vagy applikáció tartalmába, témájába. Vannak olyan applikációk, ahol a vásárlók az aktuális kedvezmények, ajánlatok közül válogathatnak és az ide elhelyezett márka hirdetése a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt. Ezzel lehetőséget ad a vásárlásra való aktív bevonódásra és az adott márka iránti elköteleződésre. Amíg a natív az ügyféligényre létrejövő tartalmat, releváns cikket jelenti, addig a brand highlight ügyféligényen alapuló, de a célközönség számára releváns hirdetési típus. Ez utóbbit releváns környezetben teszik közzé, ahol a vásárló aktívan keres valamilyen termék, kedvezmény vagy ajánlat után és a vásárlás tervezésének fázisában éri el a vevőt, ösztönözve az adott márka termékeinek megvásárlására.
Ahogy változnak a trendek, fogyasztói szokások és igények, úgy kell ezekhez alkalmazkodnia a marketing eszközöknek is. Ezt a megoldást kínálja a prospecto.hu is – mondják az Offerista Group munkatársai.
Kapcsolódó cikkeink
5 trend, amely 2024-ben uralni fogja a kiskereskedelmi ágazatot
Oliver Olschewski – az Offerista Group CEE vezérigazgatója szerint: „A…
Tovább olvasom >A MEDIA Central Group nemzetközi terjeszkedésbe kezd és egyesíti erőit a ShopFully-val
Európa vásárlóaktivizálásban legnagyobb specialistája, a MEDIA Central Group egyesíti erőit…
Tovább olvasom >Az ár-érték arány a legfontosabb amikor karácsonyi ajándékokat vásárolunk
Az Offerista Group októberben felmérést végzett valamennyi piacán, így Bulgáriában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >