Így gyógyít az IMIGe
Itt az idő, amikor a gyógyszereket és a gyógyhatású készítményeket már nem csak a patikákban vásárolhatjuk meg. A gyógyhatású készítmények patikán kívüli, célcsoport-specifikus helyszíneken történő kommunikációja azonban már jó ideje folyik.2006 májusában és októberében a Richter Gedeon Nyrt. a faliújsággal kombinált hirdetőtáblát (bulleting board) használta középiskolákban, a 72 órás, sürgősségi fogamzásgátló tabletta reklámozására. Szintén fogamzásgátló készítményt hirdetett az Organon 2006 márciusában, a felsőoktatási intézményekben, mirror posteren (tükörrel kombinált hirdetési felület) és bulleting boardon. A cégek olyan felületeket választottak, ahol bővebb tájékoztatásra is lehetőség nyílik, hiszen ezek a nagyméretű plakátfelületek szórólaptartóval egészíthetőek ki, amit mindhárom készítmény esetében használtak is.
A Lactacyd Femina intim mosakodógélt a GSK szintén ebben a szegmensben reklámozta nemcsak Magyarországon, hanem a Cseh Köztársaságban is. Mivel a kampány a női célcsoportot kívánta megszólítani, jó választás volt a tükörrel kombinált hirdetési felület alkalmazása, hiszen ez az eszköz lehetőséget ad a nemek szerinti szelekcióra, és egy intim, reklámzajmentes környezetben történő megjelenésre. Célcsoportra szabott kreatívot alkalmaztak a hirdetők több termék esetében is. Az Alka Seltzer másnaposság elleni készítményt 2006 decemberében, Lengyelországban, a felsőoktatási intézményekben, több kreatívval, a következő szlogennel hirdették: „Gyorsan lábra állít!”. Magyarországon a MagneB6-ot reklámozták 2006-ban, a vizsgaidőszak előtti hónapokban, a Cseh Köztársaságban memóriajavító készítményt hirdettek egérpadon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >