Így gyógyít az IMIGe
Itt az idő, amikor a gyógyszereket és a gyógyhatású készítményeket már nem csak a patikákban vásárolhatjuk meg. A gyógyhatású készítmények patikán kívüli, célcsoport-specifikus helyszíneken történő kommunikációja azonban már jó ideje folyik.2006 májusában és októberében a Richter Gedeon Nyrt. a faliújsággal kombinált hirdetőtáblát (bulleting board) használta középiskolákban, a 72 órás, sürgősségi fogamzásgátló tabletta reklámozására. Szintén fogamzásgátló készítményt hirdetett az Organon 2006 márciusában, a felsőoktatási intézményekben, mirror posteren (tükörrel kombinált hirdetési felület) és bulleting boardon. A cégek olyan felületeket választottak, ahol bővebb tájékoztatásra is lehetőség nyílik, hiszen ezek a nagyméretű plakátfelületek szórólaptartóval egészíthetőek ki, amit mindhárom készítmény esetében használtak is.
A Lactacyd Femina intim mosakodógélt a GSK szintén ebben a szegmensben reklámozta nemcsak Magyarországon, hanem a Cseh Köztársaságban is. Mivel a kampány a női célcsoportot kívánta megszólítani, jó választás volt a tükörrel kombinált hirdetési felület alkalmazása, hiszen ez az eszköz lehetőséget ad a nemek szerinti szelekcióra, és egy intim, reklámzajmentes környezetben történő megjelenésre. Célcsoportra szabott kreatívot alkalmaztak a hirdetők több termék esetében is. Az Alka Seltzer másnaposság elleni készítményt 2006 decemberében, Lengyelországban, a felsőoktatási intézményekben, több kreatívval, a következő szlogennel hirdették: „Gyorsan lábra állít!”. Magyarországon a MagneB6-ot reklámozták 2006-ban, a vizsgaidőszak előtti hónapokban, a Cseh Köztársaságban memóriajavító készítményt hirdettek egérpadon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >