Idősebbek is elkezdhetik
A GfK Hungária Piackutató Intézet 1989 óta kétévente kutatja a magyar lakosság étkezési szokásait.Dörnyei Otília cégvezető úgy látja, ha radikális változás nem is, de lassú, fokozatos eltolódás mindenképpen tapasztalható az egészséges táplálékok irányába. Leginkább a fiatal, kisgyerekes családok és az 50 év feletti nők, friss nyugdíjasok nyitottak az új típusú élelmiszerek iránt.
A külföldről érkező árucikkeket a hamisítások, átcímkézési botrányok miatt az emberek nagyobb fenntartással kezelik, egyre fontosabb, hogy az élelmiszer helyben készüljön, az előállítás, forgalmazás megfeleljen a hazai élelmiszer-biztonsági követelményeknek.
A szakember véleménye szerint a jó alapanyagon kívül a feldolgozáskor hozzáadott érték és egy jól felépített, egészséges életmódhoz kapcsolható imázs elegendő ahhoz, hogy egy termék sikert érjen el az egészségük védelmében tudatosan vásárlók körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >