Idősebbek is elkezdhetik
A GfK Hungária Piackutató Intézet 1989 óta kétévente kutatja a magyar lakosság étkezési szokásait.Dörnyei Otília cégvezető úgy látja, ha radikális változás nem is, de lassú, fokozatos eltolódás mindenképpen tapasztalható az egészséges táplálékok irányába. Leginkább a fiatal, kisgyerekes családok és az 50 év feletti nők, friss nyugdíjasok nyitottak az új típusú élelmiszerek iránt.
A külföldről érkező árucikkeket a hamisítások, átcímkézési botrányok miatt az emberek nagyobb fenntartással kezelik, egyre fontosabb, hogy az élelmiszer helyben készüljön, az előállítás, forgalmazás megfeleljen a hazai élelmiszer-biztonsági követelményeknek.
A szakember véleménye szerint a jó alapanyagon kívül a feldolgozáskor hozzáadott érték és egy jól felépített, egészséges életmódhoz kapcsolható imázs elegendő ahhoz, hogy egy termék sikert érjen el az egészségük védelmében tudatosan vásárlók körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >