Időjárással dacoló ajkak
A szájápolás határterülete az ajakápolás. Az ápoltsághoz és a jó közérzethez hozzátartoznak az egészséges ajkak is. Nagyon sok női táska elengedhetetlen tartozéka a kedvenc és nélkülözhetetlen ajakápoló, főként a hideg, szeles hónapokban.
Az ajakápolás a szakemberek egybehangzó véleménye szerint tipikus szezonalitást mutat.
– Az őszi és téli időszakok intenzívebben igénybe veszik az ajkak érzékeny bőrfelületét. A szél és az egyéb időjárási viszontagságok hatására sérülékenyebbé válhatnak az ajkak – mondja Tantics Viktória, a Beiersdorf Kft. brand managere.
– Szájüregünk és fogaink ápolása mellett fokozott odafigyelést és törődést igényelnek ajkaink is. Évszaktól függetlenül is az egészséges ajkak hidratáltak, puhák és jobban ellenállnak a környezet viszontagságainak – teszi hozzá Papp Szilvia, a Target Sales Group brand managere.
– A tudatos vásárlók esetében a termékek összetétele egyre fontosabb a vásárlói döntésekben. Ha ez még egy kiváló ár-érték aránnyal is párosul, igazán teljesíteni tudjuk a vásárlói igényeket – fűzi tovább a bevezető gondolatait Kiss Zoltán, a Creative World Kft. kereskedelmi igazgatója.
Specializált cikkelemek
A Beiersdorf Labello választékában többféle ajakápoló található. A széles paletta az alapápolást nyújtó klasszikus változatoktól a 30 faktoros napvédelemmel rendelkezőn át az enyhén pigmentált, gyümölcsös ajakápolókig számos variánst kínál. Sőt, még kimondottan férfiaknak szánt termékük is van, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelő Labellot.
– Márkánk az ajakápolás szinonimájává vált. Legsikeresebb termékeink a hidratáló változatok: a Labello Classic, a Hydro Care, valamint a Soft Rosé. Piacvezető pozíciónk megőrzéséért a márka folyamatos megújulásán dolgozunk. Idén például bevezettük a Labello Lip Butter termékcsaládot a dm üzleteibe, amely azonnal óriási sikert aratott – hangsúlyozza Tantics Viktória.
A Labello Lip Butter az ajakápolók egy új applikációs formájával bővítette a megszokott stiftes kínálatot. Ráadásul még idén megújulnak a termékek csomagolásai is, amik még inkább egyedivé teszik a márkát, és még jobban megkülönbözteti a Labello portfóliót a polcokon lévő többi terméktől.
Különleges ápolás
A Target Sales Group Kft. forgalmazza Magyarországon a Blistex ajakápolókat, melyek különleges ápolást és kényeztetést biztosítanak.
– Ajkaink sokféle külső hatásnak vannak kitéve, mint például a hőmérséklet változása, szeles idő, erőteljes napsugárzás, száraz levegő, ám a Blistex ajakápolók különleges változatai minden esetben biztos megoldást jelentenek – állítja meggyőződéssel Papp Szilvia.
A Blistex Lip Relief egyedi formulája megnyugtatja és ápolja a kiszáradt bőrt, gyulladáscsökkentő hatása miatt herpesz esetén is használható, az SPF 10 faktorszám pedig védelmet nyújt a káros UV-sugárzás ellen. A Classic Lip Relief SPF 10 változat E-vitamint, aloe verát és kamillát tartalmaz, ez a klasszikus ajakápoló bármely évszakban tökéletes választás. A Lip Brillance kiválóan hidratál és kiemeli az ajkak szépségét, összetevői révén (E-vitamin, shea vaj és szőlőmagolaj) garantálja az ajkak puhaságát és csillogását. A Blistex ajakápolók megtalálhatók a drogériákban és minden nagyobb hipermarketben.
Gyógynövények erejével
– A Creative World Kft. által forgalmazott Himalaya Herbals stiftes ajakápolók összetételüket tekintve jelentenek előnyt vásárlóink számára – emeli ki Kiss Zoltán.
Minden Himalaya Herbals termék 100% aktív növényi hatóanyag-tartalommal rendelkezik. A stiftes ajakápolók nem tartalmaznak tartósítószereket, ásványiolajszármazékokat és mesterséges színezékeket. A gondosan kiválogatott gyógynövényeknek köszönhetően hatékony védelmet és megfelelő ápolást jelentenek az ajkaknak. A legkedveltebb a kakaóvajas és tápláló ajakápoló. Az elmúlt évben az SPF 30 vízállóval és a természetes színezéket tartalmazó epres ajakápolóval bővült a termékpaletta.
K. I.
58920.png
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >