Magazin: Idén második alkalommal rendezték meg Az Év Kereskedője versenyt
A KAJAHU közösségi étterem és piac lett idén Az Év Kereskedője verseny abszolút győztese. A második helyezettnek járó elismerést ezúttal a tavalyi győztes Decathlon kapta, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig három kereskedő, az INTERSPAR, a Laptop.hu és a Rossmann állhatott fel.
A Mastercard második alkalommal hirdette meg Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket, és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. A meghirdetetett 3+1 kategóriában összesen 30 pályázat érkezett, melyekből hatfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.
Az egyik legnépszerűbb kategória A legjobb ügyfélélmény volt, 21 érvényes pályázattal. Olyan kereskedők szálltak versenybe a címért, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese a Cybergastro Zrt., azaz KAJAHU közösségi étterem és piac lett, akik újszerű digitális megoldásukkal, valamint sokoldalú szórakoztató lehetőségeikkel nyerték el a zsűri elismerését. A második helyezettnek járó oklevelet a SPAR Magyarország vehette át az érdi INTERSPAR áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával. A harmadik helyet a City Taxi szerezte meg megújult mobilapplikációjával, hybrid autókampányával és „Ilyen is volt Budapest” szolgáltatásával.
A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik fizikai bolt mellett online is értékesítenek. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.
A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary Kft. vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.
Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória egyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak Az Év Kereskedője elismerésért is. A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro Zrt., azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztes Decathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, az INTERSPAR, a Laptop.hu és a Rossmann vehette át.
Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a versennyel kapcsolatban elmondta:
– Nagy öröm számunkra, hogy idén is számos pályázó szállt versenybe Az Év Kereskedője elismerésért. A benyújtott pályamunkák magas száma és kimagasló minősége is azt bizonyítja, hogy a megmérettetésnek van létjogosultsága a magyar piacon. Bízom benne, hogy a most bemutatott innovatív megoldások példaként szolgálnak majd a szektorban, és a fogyasztók még több ügyfélbarát szolgáltatással találkozhatnak majd vásárlásaik során.
Az idei év legjobbjait a Business Days 2017 konferencián hirdették ki Tapolcán 2017. szeptember 27-én este, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2017. október 1. és 2018. szeptember 30. között) használhatják a „Az Év Kereskedője 2017” emblémát és megnevezést.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >